annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Cloud overzetten

Topic gestart op: 14-06-20 20h03

Antwoorden: 16 antwoorden

Elketje81
Gewaardeerde genezer

Cloud overzetten

Weet iemand hoe ik al mijn opgeslagen foto's op orange cloud tegelijk kan overzetten naar een map op mijn pc? Want sinds een tijd krijg ik een melding dat alles weldra word verwijderd. Tot nu toe lukt het me maar om per paar foto's over te zetten maar gaat zo traag dat ik op een ander moment verder doe maar dan is het zoeken waar ik zat. En soms zijn de foto's zelfs niet overgezet... 

Labels (2)
0 pluimen
16 ANTWOORDEN 16
patrick2
Wijze
Wijze

@Elketje81  misschien kan deze info je iets meer helpen:

https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-apps/orange-cloud/hoe-zet-ik-mijn-bestanden-orange-cloud-over-naa...

Waarom het traag gaat heb ik ook geen verklaring voor  , het zou kunnen dat je pc ineens heel veel rekenkracht nodig heeft om zijn taken te volbrengen. Of dat je dus teveel bestanden ineens wil doen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Elketje81
Gewaardeerde genezer

Bedankt ga het morgen zo proberen te doen... Zijn foto's van enkele jaren. Waarom ik plots de melding kreeg dat orange cloud verwijderd word begrijp ik niet. Had al jaren hetzelfde abonnement. Dan maar overgeschakeld naar 1 van €30 maar brengt niks op

patrick2
Wijze
Wijze

@Elketje81  ik vermoed dat de cloud gaat stoppen in het algemeen. Het is al niet meer bij de Go formules maar wel nog actief bij de dieren abonnementen. Maar als je een abonnement hoger gaat zal het niet sneller gaan je hebt dan enkel meer opslag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Elketje81
Gewaardeerde genezer

@patrick2 had nog een dierenabonnement (weet niet merr welk) en verdween toen ook al

patrick2
Wijze
Wijze

dat zou normaal niet kunnen @Elketje81 . Er is uitdrukkelijk bevestigd hier door de moderatoren dat het nog voor de dieren abonnementen zou blijven lopen. We weten enkel niet voor hoelang want het gaat ooit eens weg.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen