Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-06-19 20h07
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Mijn coyote abonnement is niet meer actief. Kunnen jullie mij helpen, want dit zat in het Koala abonnement inbegrepen.
Alvast bedankt.
Groetjes,
Kristof
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Zwier Coyote er eens af en herinstalleer opnieuw. Bij de registratie invullen als bestaande orange klant. Als dat niet werkt weet ik het ook niet meer ....
En niet alleen moet 4G aanstaan, uw WiFi moet ook AF staan, anders helpt het niet ...
Hey ik had net hetzelfde probleem. Op de account (emailadres) gaan, op Orange klant klikken. Dan uitloggen en opnieuw inloggen. Dan is het ook weer actief.
Eigenlijk zou uw abonnement automatisch telkens met een maand verlengd moeten worden. Om dit te "forceren" moet je wel via 4G aanloggen, via WiFi werkt het zaakje niet.
Niet vergeten om in te loggen als Orange klant, anders zal het ook niet lukken hé.
Iedere maand werd deze opnieuw geactiveerd, maar nu blijkbaar niet meer. 4G staat actief, dus zou het moeten werken.
Ik kan ook niet meer drukken op de knop “Orange klant”.
Hopelijk komt er een oplossing.
Ik dacht dat Orange gestopt was met Coyote? Of vergis ik mij? Bij mij heeft het nooit gewerkt via Orange.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |