annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Coyote niet actief

Topic gestart op: 17-06-19 20h07

Antwoorden: 11 antwoorden

Kristof75
Gewaardeerd verkenner

Coyote niet actief

OPGELOST

Hallo,

Mijn coyote abonnement is niet meer actief. Kunnen jullie mij helpen, want dit zat in het Koala abonnement inbegrepen.

Alvast bedankt.

Groetjes,

Kristof

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Kristof75 

Zwier Coyote er eens af en herinstalleer opnieuw. Bij de registratie invullen als bestaande orange klant. Als dat niet werkt weet ik het ook niet meer ....

En niet alleen moet 4G aanstaan, uw WiFi moet ook AF staan, anders helpt het niet ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
CeLaJa
Gewaardeerd verkenner

Hey ik had net hetzelfde probleem. Op de account (emailadres) gaan, op Orange klant klikken. Dan uitloggen en opnieuw inloggen. Dan is het ook weer actief.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Kristof75 

Eigenlijk zou uw abonnement automatisch telkens met een maand verlengd moeten worden. Om dit te "forceren" moet je wel via 4G aanloggen, via WiFi werkt het zaakje niet.

Niet vergeten om in te loggen als Orange klant, anders zal het ook niet lukken hé.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Kristof75
Gewaardeerd verkenner

Iedere maand werd deze opnieuw geactiveerd, maar nu blijkbaar niet meer. 4G staat actief, dus zou het moeten werken.

Ik kan ook niet meer drukken op de knop “Orange klant”.

Hopelijk komt er een oplossing.

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Ik dacht dat Orange gestopt was met Coyote? Of vergis ik mij? Bij mij heeft het nooit gewerkt via Orange.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen