annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Decoder en spullen terug gestuurd, ze blijven maar herrineringen sturen.

Topic gestart op: 05-01-24 23h00

Antwoorden: 5 antwoorden

Sanderrs
Rekruut scout

Decoder en spullen terug gestuurd, ze blijven maar herrineringen sturen.

Beste medegebruikers

Wij zijn in december vertrokken van Orange internet en tv omdat weer voor de zoveelste keer hun martiaal niet naar behoren werkte.

Wij hebben ontzetten veel problemen gehad met hun digicorder waarbij we dagelijks ons ritueel moesten doen van aanzetten en uittrekken eer het functioneerde.

 

Nu hebben wij netjes hun spullen en kabels in een doos gedaan en verstuurd met hun label met het adres dat daar opstond en dit netjes op de post gedaan. 13dec is het pakketje geleverd volgens de post.

Nu zoveel weken later blijven wij herinneringen krijgen dat ze nog niets ontvangen hebben. Ik heb al gebeld en gemaild naar het adres dat ze mij gegeven hebben; https://www.orange.be/nl/formulier/bewijs-van-teruggave-van-je-internet-en-tv-apparatuur.

Hier heb ik vorige week mijn gegevens in gevuld en bewijs geüpload, maar vandaag viel er weer een brief in de bus met de laatste aanmaning voor het niet ontvangen van hun materiaal.

Vandaag heb ik maar alweer mijn gegevens in gegeven en door gestuurd op de pagina van bewijs van teruggaven.

 

Ik begin het gevoel te krijgen dat ze ons willen oplichten en die 260 euro nog eruit willen persen. Ik heb mail bewijs van de post als ook het bewijs van afgifte zending (briefje) geleverd maar er komt geen reactie. Maandag zal ik nogmaals bellen naar Orange helpdesk.

Misschien zijn er nog personen hier dit aan de hand hebben gehad en mij kunnen helpen met extra raad wat te doen.

 

 

 

 

 

 

Labels (2)
5 ANTWOORDEN 5
digiboy40
Leidende verkenner

Lijkt me een grote puinhoop en wantoestanden bij de organisatie "Orange"! Je ziet wat ervan komt om de "kabel tv" open te stellen voor andere aanbieders. Alles loopt fout. Geen probleem voor mij; ik kijk al 35 jaar TV via Satelliet!

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Sanderrs 

Wanneer jij het bewijs van verzending hebt dan kunnen ze u niks maken. Je kan wel al een klacht indienen bij de ombudsman, met toevoeging van het betaalbewijs en de aanmaningen die je blijft krijgen. Zorg dat de datum leesbaar is.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


digiboy40
Leidende verkenner

Terugsturen van apparatuur is geen geldige reden om niet meer te moeten betalen. Dat staat in het contract. Eerst aangetekend stopzetten, dan heb je gerechtelijk al een bewijs!

0 pluimen
JVV94
Veteraan verkenner

@digiboy40 het gaat niet om een betaling maar om de digicorder die Orange al-dan-niet ontvangen heeft.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen