Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-01-24 23h00
Antwoorden: 5 antwoorden
Beste medegebruikers
Wij zijn in december vertrokken van Orange internet en tv omdat weer voor de zoveelste keer hun martiaal niet naar behoren werkte.
Wij hebben ontzetten veel problemen gehad met hun digicorder waarbij we dagelijks ons ritueel moesten doen van aanzetten en uittrekken eer het functioneerde.
Nu hebben wij netjes hun spullen en kabels in een doos gedaan en verstuurd met hun label met het adres dat daar opstond en dit netjes op de post gedaan. 13dec is het pakketje geleverd volgens de post.
Nu zoveel weken later blijven wij herinneringen krijgen dat ze nog niets ontvangen hebben. Ik heb al gebeld en gemaild naar het adres dat ze mij gegeven hebben; https://www.orange.be/nl/formulier/bewijs-van-teruggave-van-je-internet-en-tv-apparatuur.
Hier heb ik vorige week mijn gegevens in gevuld en bewijs geüpload, maar vandaag viel er weer een brief in de bus met de laatste aanmaning voor het niet ontvangen van hun materiaal.
Vandaag heb ik maar alweer mijn gegevens in gegeven en door gestuurd op de pagina van bewijs van teruggaven.
Ik begin het gevoel te krijgen dat ze ons willen oplichten en die 260 euro nog eruit willen persen. Ik heb mail bewijs van de post als ook het bewijs van afgifte zending (briefje) geleverd maar er komt geen reactie. Maandag zal ik nogmaals bellen naar Orange helpdesk.
Misschien zijn er nog personen hier dit aan de hand hebben gehad en mij kunnen helpen met extra raad wat te doen.
Ik had vroeger ook telkens problemen met de digicorder. Ook teruggestuurd en gelukkig zonder problemen. Je hebt op een correcte manier de spullen teruggestuurd. Ik zou de brieven dan gewoon negeren. Je hebt het bewijs van de terugsturing dus kunnen ze je niets doen.
Het is er wel vaker een puinhoop. Als ze toch vragen om een betaling ivm. de digicorder die niet teruggestuurd is, kun je zelfs klacht indienen. Als het kwijt gedaan is op de post en dus toch niet is geleverd of Orange heeft het ontvangst nog niet bevestigd, dan is dat niet jouw probleem.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |