Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-08-22 13h25
Antwoorden: 3 antwoorden
Naar herhaaldelijk bellen en x aantal minuten wachten op verbinding . Ga ik het nu een zo proberen . Want steeds komt alles inorde na een gesprek . Alles gaat af gewerkt worden de zelfde dag .
DUS de beloofde vouchers voor bedrijven , gingen gisteren door jullie aankoop dienst terug inorde gebracht worden . Via mail of telefoon niks gehoord of gezien .
Hoop dat bij deze jullie nog wakker zijn of misschien dan na al die jaren klant te zijn toch overstappen naar een andere .
dus ik verwacht van jullie asap een bericht .
@VDAnadine asap dat versta ik niet!
Maar doe dan eens een berichtje naar: FB-Messenger.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Asap succes.
asap = as soon as possible
Sorry, @VDAnadine
In dit forum zijn alleen klanten - er is geen representatie van Orange hier