Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 31-01-23 13h22
Antwoorden: 3 antwoorden
Om een belangrijke reden zou ik duplicaten moeten hebben van mijn facturen
dus nam ik contact op met klantendienst
daar krijg ik te horen dat kost u 5€ per duplicaat ook zou ik zelf 18 maand terug zelf kunnen kijken via mijn klantenzone maar niet dus
ik ben reeds vele jaren klant bij orange heb meerdere mobiele en meerdere vaste aansluitingen maar dit vind ik er ver over ik betaal elke maand bijna 200€ en nu durven ze dit vragen
ook dat er geen enkele manier bestaat om schriftelijk een vraag te stellen via mail of chat begint stilaan mijn strot uit te hangen
Indien orange bij hun besluit blijft zal ik genoodzaakt zijn naar een andere provider over te gaan
Helaas na zoveel tijd aan tel lukt zelfs dat niet kan kijken tot aug 22
en dat is niet ver genoeg
Is er een overdracht van abonnementen geweest ? = factuur op een ander klantnummer. Dan moet die andere persoon in zijn klantenzone gaan zien.
Ik kan mijn 18 laatste facturen zien in mijn klantenzone @Gvl - kan teruggaan tot deze van aug 2021