Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-08-24 08h54
Antwoorden: 5 antwoorden
Via de account van mijn vriendin voegde ik mijn nummer toe als nieuwe klant. Ik ben tot nu bij mobile Vikings. We kregen een mail dat er een QR code via mail zou verzonden worden om de eSIM te activeren. Bijna 48u later heb ik nog geen mail ontvangen. Wat is hier de normale periode voor?
Dankjewel,
Thomas
Dankjewel voor je antwoord. Hieronder de mail die ik kreeg. Daar staat toch dat ik een QR code via mail zal ontvangen en hem zelf kan activeren. Of lees ik dat verkeerd?
Hallo @Thomas_R ,
Het is een klein intern probleem... Op dit moment kun je naar een shop gaan om het te activeren.
Bedankt voor je geduld!
Rizlaine
Die informatie is op zich wel correct, enkel heeft zich bij Orange een bug voorgedaan waardoor het effectief momenteel opnieuw niet mogelijk is om via de app een E-Sim te activeren.
Indien het dringend is kun je dus best naar een shop gaan.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
11 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |