annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Een nieuwe oplossing om je bestanden te bewaren !

Topic gestart op: 17-09-20 13h26

Antwoorden: 6 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Een nieuwe oplossing om je bestanden te bewaren !

Ugh allemaal,

Maak je gebruik van onze Orange Cloud-dienst en ben je op zoek naar een nieuwe, eenvoudige en goedkope oplossing?

Geniet van meer opslagruimte op Google Drive, Gmail en Google Photos en van een automatische back-up van je telefoon. Je foto's, contacten en al je inhoud worden veilig opgeslagen in de cloud. Bovendien krijg je ondersteuning van Google-experts en extra ledenvoordelen: allemaal in één deelbaar abonnement.

Als Orange Cloud-klant geniet je van een proefperiode van 3 maanden zonder bijkomende kost ! Daarna betaal je 1,99€/maand.

Grote opslagruimte om al je bestanden, foto's en video’s op te laden.

Mobiele back-up en herstel

Volledige gemoedsrust dankzij mobiele back-up en herstel. Je kan eenvoudig en zonder zorgen van toestel wisselen.

Deskundige ondersteuning

Rechtstreekse toegang tot Google-experts per telefoon, e-mail of chat.

Opslagruimte delen met familie

Deel de Cloud met tot 5 andere gezinsleden. En bepaal zelf welke machtigingen je verleent aan je familie.

Indien je al een actieve Cloud-gebruiker bent : Ga naar de e-mail of sms die je 4 september hebt ontvangen om Google One te activeren en geniet van een gratis proefperiode van 3 maanden.
 

Als je meer info nodig hebt om je bestanden van Orange Cloud naar Google over te dragen, volg deze link !

Totem's zonnegroeten,

Totem

Labels (2)
6 ANTWOORDEN 6
Anonymous
Niet van toepassing

@Totem 

Wat u zegt klopt, Google Drive is beste optie die je kan hebben , ik gebruik dit al tijdje.

De 500GB die we hadden op Orange Cloud was heel goed maarja.

 

Groeten,

bigMODDER

ericksb
Ervaren verkenner

dankuwel man heel goed uitgelegd ik ben bran

Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Zelf gebruik ik Google Drive al zeer lang , super tevreden over !!

 

Groetjes,

bigMODDER

Josette
Wijze
Wijze

@Totem  mooi uitgelegd.

Maar ik blijf het jammer vinden, want ik gebruikte het veel

dat jullie ermee stoppen.

Ook al hielden we hetzelfde abonnement.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen