annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Een tweede simkaart voor een tweede apparaat

Topic gestart op: 15-12-19 12h01

Antwoorden: 12 antwoorden

Droppie
Ervaren verkenner

Een tweede simkaart voor een tweede apparaat

Ik heb een “Arend Premium” abonnement, in de winkel zeggen ze dat ik € 3,00 per maand moet betalen. Maar in het onderstaande (van de internetpagina van Orange gekopieerd) staat dat het gratis is voor particulieren Arend premium klanten.

‘Deze optie is betalend voor klanten met een Dolfijn-, Koala-, Cheetah- en Arend-abonnement (3 euro per maand) en gratis voor wie een Arend Premium-abonnement heeft. Ben je zelfstandige? Dan is deze optie nóg voordeliger! Dan kan je gratis een extra kaart aanvragen bij je Arend-abonnement (je kan kiezen tussen verschillende Pro Packs, waaronder de Extra Card). Ga je voor Arend Premium Pro? Dan voegen we de optie automatisch toe aan je abonnement. Heb je de kaart nog niet ontvangen (of nooit geactiveerd)? Wij helpen je graag verder!’

Ik hoop ook op een reactie van Orange zelf.

Labels (1)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
Droppie
Ervaren verkenner

Ik heb de verkoper in de Orange winkel in Bastogne het laten lezen in het Frans maar hij bleef vol houden dat ik € 3,00 per maand moest betalen. Als ik weer in Bastogne ben ga ik nog wel een keer langs (80 km) rijden. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Droppie  geloof me sommige verkopers kennen de regels niet of willen ze niet kennen of doen geen moeite. Dat is niet enkel bij Orange zo maar overal wel hoor. Waarom besteld u deze niet online ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Droppie
Ervaren verkenner

Volgens mij kan je een tweede kaart niet via internet bestellen?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Droppie ff nagekeken en nee dat gaat inderdaad niet het zal echt een shop zijn vrees ik. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen