Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-12-19 12h01
Antwoorden: 12 antwoorden
Ik heb een “Arend Premium” abonnement, in de winkel zeggen ze dat ik € 3,00 per maand moet betalen. Maar in het onderstaande (van de internetpagina van Orange gekopieerd) staat dat het gratis is voor particulieren Arend premium klanten.
‘Deze optie is betalend voor klanten met een Dolfijn-, Koala-, Cheetah- en Arend-abonnement (3 euro per maand) en gratis voor wie een Arend Premium-abonnement heeft. Ben je zelfstandige? Dan is deze optie nóg voordeliger! Dan kan je gratis een extra kaart aanvragen bij je Arend-abonnement (je kan kiezen tussen verschillende Pro Packs, waaronder de Extra Card). Ga je voor Arend Premium Pro? Dan voegen we de optie automatisch toe aan je abonnement. Heb je de kaart nog niet ontvangen (of nooit geactiveerd)? Wij helpen je graag verder!’
Ik hoop ook op een reactie van Orange zelf.
Het “mistery” is opgelost. De tweede kaart is niet gratis voor particulieren. Het bericht waar dit allemaal mee begon komt uit een blog van Orange en is nooit verwijderd van de website. Dit keer ben ik in MALMEDY geweest en daar deed de verkoper wel de moeite om er achter te komen hoe het nu echt zat bij Orange. Ik heb nu een tweede kaart voor drie euro per maand. De verkoper ging het nog wel verder onderzoeken, maar daar heb ik nog niets van gehoord! Maar allemaal bedankt voor jullie reacties en een fijne jaarwisseling.
@Droppie voor de Arend premium houders is er geen kost van 3 euro extra voor de andere simkaart. Orange gaat dit jammerlijk niet lezen maar hopelijk wel 1 van de moderatoren. Zou terug gaan naar de shop en duidelijk zeggen dat het voor u gratis. Moesten ze er moeilijk over doen , want niet iedereen in de shop weet hoe alles gaat , dan die 3 euro laten crediteren als u ze op de factuur heeft staan.
Ik ga ervan uit dat je het hebt over een Extra Card. Dat is inderdaad gratis voor u. Weet wel dat dit geen volwaardige sim kaart is, je kan ze enkel voor data gebruiken, dus niet om gewoon te bellen.
Ik zou gewoon teruggaan naar de shop en hen erop wijzen dat ze best eens de website van Orange raadplegen alvorens nonsens te verkopen. Het is echt hemeltergend hoe weinig sommige verkopers op de hoogte zijn van hun eigen zaak ... En dan spreek ik nog maar enkel van de verkoop, ik zal maar zwijgen over technische steun ...
@Cdt24801 je neemt me de woorden uit de mond👍.