Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Een tweede simkaart voor een tweede apparaat

Ik heb een “Arend Premium” abonnement, in de winkel zeggen ze dat ik € 3,00 per maand moet betalen. Maar in het onderstaande (van de internetpagina van Orange gekopieerd) staat dat het gratis is voor particulieren Arend premium klanten.

‘Deze optie is betalend voor klanten met een Dolfijn-, Koala-, Cheetah- en Arend-abonnement (3 euro per maand) en gratis voor wie een Arend Premium-abonnement heeft. Ben je zelfstandige? Dan is deze optie nóg voordeliger! Dan kan je gratis een extra kaart aanvragen bij je Arend-abonnement (je kan kiezen tussen verschillende Pro Packs, waaronder de Extra Card). Ga je voor Arend Premium Pro? Dan voegen we de optie automatisch toe aan je abonnement. Heb je de kaart nog niet ontvangen (of nooit geactiveerd)? Wij helpen je graag verder!’

Ik hoop ook op een reactie van Orange zelf.

Labels (1)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
Highlighted
Leidende sjamaan

@Droppie  voor de Arend premium houders is er geen kost van 3 euro extra voor de andere simkaart. Orange gaat dit jammerlijk niet lezen maar hopelijk wel 1 van de moderatoren. Zou terug gaan naar de shop en duidelijk zeggen dat het voor u gratis. Moesten ze er moeilijk over doen , want niet iedereen in de shop weet hoe alles gaat , dan die 3 euro laten crediteren als u ze op de factuur heeft staan.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@Droppie 

Ik ga ervan uit dat je het hebt over een Extra Card. Dat is inderdaad gratis voor u. Weet wel dat dit geen volwaardige sim kaart is, je kan ze enkel voor data gebruiken, dus niet om gewoon te bellen.

Ik zou gewoon teruggaan naar de shop en hen erop wijzen dat ze best eens de website van Orange raadplegen alvorens nonsens te verkopen. Het is echt hemeltergend hoe weinig sommige verkopers op de hoogte zijn van hun eigen zaak ... En dan spreek ik nog maar enkel van de verkoop, ik zal maar zwijgen over technische steun ...

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Aspirant genezer

@Cdt24801 je neemt me de woorden uit de mond👍.

Highlighted
Leidende sjamaan


@Movieman  schreef:

@Cdt24801 je neemt me de woorden uit de mond👍.


Ik hoop dat je uw tanden gepoetst hebt ... 😋 😉

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Aspirant genezer

@Cdt24801 eerste wat ik doe bij het opstaan of nee eerst 🚾😁.

Highlighted
Leidende sjamaan


@Movieman  schreef:

@Cdt24801 eerste wat ik doe bij het opstaan of nee eerst 🚾😁.


Hopelijk in die volgorde ... 😎

Oeps we zijn off-topic aan 't gaan ... 😮

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Ik heb de verkoper in de Orange winkel in Bastogne het laten lezen in het Frans maar hij bleef vol houden dat ik € 3,00 per maand moest betalen. Als ik weer in Bastogne ben ga ik nog wel een keer langs (80 km) rijden. 

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@Droppie  geloof me sommige verkopers kennen de regels niet of willen ze niet kennen of doen geen moeite. Dat is niet enkel bij Orange zo maar overal wel hoor. Waarom besteld u deze niet online ? 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Volgens mij kan je een tweede kaart niet via internet bestellen?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen