Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-06-22 00h47
Antwoorden: 1 antwoord
Welk e-mailadres gebruik je om een klacht te formuleren omtrent persoonlijk abonnement bij orange. Facturatie is per domiciliëring maar loopt fout.
Via dit systeem werkt het natuurlijk niet. En nergens is er een te vinden binnen hun klantenzone. Dit bevordert het vertrouwen niet. Het is niet de bedoeling dat de ombudsdienst rechtstreekse klachten krijgt.
Hallo,
Uittreksel uit de algemene voorwaarden. Je kunt Orange ook bereiken via Messenger of Twitter.
13. Klachten en geschillen
13.1. Minnelijke schikking
13.1.1. In geval van klachten of van problemen die verband houden met de uitvoering van de Overeenkomst, wendt de Klant zich tot de Orange- Klantendienst.
Orange Belgium nv, Postbus 950, 1140 Brussel
tel.: 02 745 95 00 of gratis met uw Orange Belgium-mobiel
telefoonnummer: 5000
website: http://www.orange.be/contact
13.1.2. Indien de Klant niet tevreden is met het antwoord van de Orange-Klantendienst, kan hij zich richten tot de Ombudsdienst voor Telecommunicatie die door de bevoegde instanties werd opgericht en waarmee Orange Belgium n.v. een akkoord heeft afgesloten.
Ombudsdienst voor Telecommunicatie, Koning Albert II-laan 8 bus 3, 1000 Brussel
Tel.: 02 223 09 09, fax: 02 219 86 59
Mail: klachten@ombudsmantelecom.be Website: www.ombudsmantelecom.be