annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Esim

Topic gestart op: 03-09-19 13h17

Antwoorden: 3 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Esim

We zijn toch al een tijdje onderweg met de vraag wanneer komt er Esim ? Heb gelezen dat er in nederland ook al een provider zich heeft aangemeld voor ondersteuning van de Esim. De nieuwe geeneratie iphone is alweer voor de deur en de de vorige generatie die Esim al ondersteund hebben geen Esim ondersteuning van de provider. In Spanje en Romenie en aantal andere landen is er ondersteuning van Esim door Orange maar enkel hier is het weer niet mogelijk. Denk dat het tijd wordt om alles op scherp te zetten en deze technologie te ondersteunen en denk ook dat er veel klanten dit gaan gebruiken. Ik ben in ieder geval in de volste verwachting.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
3 ANTWOORDEN 3
houttbe
Ervaren verkenner

Voor mij is dit anders wel belangrijk, ook als signaal dat Orange België technologisch bij blijft en niet achterop hinkt tegenover andere Orange operatoren in Europa.

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

Persoonlijk ben ik hier NIET op aan het wachten, is mss handig voor mensen met een iPhone & Watch maar andere mensen die een Android toestel gebruiken wat ben je daar dan meer mee? Neen ik vindt het nu goed genoeg.

 

Groetjes,

KJ

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik persoonlijk ook niet, ik heb nog niet zo lang geleden een smartfoon gekocht waar ik meer aan heb uitgegeven dan ik eigenlijk van plan was (en die zal dus nog een tijdje moeten meegaan) en die ondersteunt dat ook niet ....

Natuurlijk zijn er mensen die (en iedereen heeft zijn eigen prioriteiten, niks mis mee) op regelmatige basis een nieuwe foon kopen enkel om steeds het nieuwste te hebben. Tja, dan wil je natuurlijk ook graag dat de nieuwste technologie er ook op zit ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen