Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-09-23 13h44
Antwoorden: 9 antwoorden
Facturen open niet op de website; niet het overzicht en niet het detailview
Browser: Chrome Version 116.0.5845.140 (Official Build) (arm64)
OS: Mac
Aangezien ik geen officiele mail kan sturen, want een gewone helpdesk is allemaal te veel werk voor de telecomoperatoren tegenwoordig, geef ik dan hier op het forum maar mee:
Zolang ik mijn facturen niet kan openen via de klantenzone, en ze worden ook niet via mail verstuurd (zou ook te handig zijn uiteraard) betaal ik ze ook niet meer.
Een app verplicht installeren om een factuur te kunnen raadplegen is niet aanvaardbaar.
Aangezien wij hier allemaal maar klant zijn is het niet aan ons of jij wel of niet je facturen betaald die beslissing is aan jou zelf. Maar zoals @Gregory al aanhaalt als je wordt afgesloten kom dan niet terug hier klagen.
Ik krijg mijn facturen ook per mail.
Als je het hard wil spelen, @Chapoi, geen probleem voor mij - ik ben ook maar klant
Kom dan niet klagen als je na een paar aanmaningen afgesloten wordt
Bij mij gaat het ook, Microsoft Edge. Misschien zijn de popups gedeactiveerd of zo
Probeer anders My Orange eens. Je kunt ze van daaruit doorsturen naar je mail als je wil
@Chapoi een goedemiddag.
ik heb bij mij gekeken die doen het wel, ook met Google Chrome maar
met Windows.
Staart eens alles volledig opnieuw op als je wil?
Succes.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
2 | |
1 |