Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-08-22 10h07
Antwoorden: 3 antwoorden
Beste,
Recent ben ik naar een ander provider overgestapt wegens betere voorwaarden.
Bij mijn eindafrekening heb ik nog recht op een terugbetaling van 7,03 euro maar heb deze nog steeds niet ontvangen. Ik probeer in contact te komen met de klantendienst maar aangezien ik geen Orange klant meer ben kan ik dit niet gratis doen en het algemene nummer is niet bereikbaar. Via welke manier kan ik het best met Orange in contact komen?
Alvast bedankt voor de hulp.
Mvg
Kristof
hallo,
mijn excuses voor de vraag, maar mag ik weten welke provider betere voorwaarden geeft en dit voor dezelfde, exacte condities als die Orange aanbiedt?
Hier Orange contacteren | Orange België volledig naar onder scrollen.
Rechts onderaan zie je een blauw icoon. Daarop klikken en je zit in een chat met Orange
@Kristof05 goedemorgen,
probeer eens via FB- Messenger een bericht te doen:
https://www.facebook.com/OrangeBelgium/
Succes.