Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-11-20 18h15
Antwoorden: 39 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Dni schreef:
@KristienL hopelijk komt @Totem snel met een oplossing. Ben blij dat ik niet de enigste ben met dit probleem
Ugh @Dni,
Het is wel mogelijk om de 5GB met een van je familieleden te delen. Hiervoor klik je op je geschenk, daarna zullen er twee opties onderaan verschijnen : "Accepteer" of "Dit cadeau geven". Hierna kan je kiezen aan welke familieleed je je geschenk wilt geven 🙂
Totem's Groetjes,
Totem
Het zou kunnen dat mijn info intussen achterhaald is, maar voor zover ik het gevolgd heb kun je momenteel enkel extra gekregen GB (verjaardag, actie, ...) doorgeven aan Orange Familie.
Dus niet de GB die in uw abo zitten en ook geen andere kadookes dan GB
@Cdt24801 inderdaad enkel de gekregen GB als cadeau. Maar heb net eens gezien maar ik heb geen meer open staan dus ik kan niks over geven naar mijn tweede nummer.
Ik stel mij net dezelfde vraag. Ik heb bij Orange hiervoor al 3 verschillende personen aan de lijn gehad, niemand weet hoe. Zij stuurden me door naar een Orange-shop, daar lachten ze me al helemaal uit!
Ik vind het straf dat we hierover wel een nieuwsbrief ontvangen maar niemand kent het, laat staan weet HOE dat te doen.
Alleen vervalt morgen mijn cadeau van 5 GB. Ik zal dus niet anders kunnen dan het gewoon te accepteren op mijn nummer i.p.v. door te geven🙄
We wachten dus het antwoordje af van Totem😊
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |