Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-01-23 18h58
Antwoorden: 3 antwoorden
Ik heb sinds kort een nieuwe prepaid sim van Orange omdat mijn vorige helaas gedeactiveerd is geraakt.
Als ik nu naar mijn klantenzone ga met mijn nieuw nummer, krijg ik echter de persoonsgegevens van iemand anders te zien. Gaat dit om een fictief persoon, of is er echt wel een probleem wat betreft privacy en herpoolen van oude nummers?
Als ik de gegevens aanpas via MyOrange kan ik het aanpassen, maar na heropenen van de app krijg ik de oude gegevens terug te zien...
Heb ik ook aan de hand gehad, ook al een dossier aangemaakt, maar ze krijgen dat precies niet goed gezet aangezien zij, in het systeem wat ze voor zich hebben, wel alles goed zien staan...
Heb door de klantendienst alles laten wissen en daarna terug aangemeld met it'me, daarna was het wel ok. Misschien dit eens vragen om ook bij jou te doen?
Vraag via facebook messenger aan Orange of ze je klantenzone wissen en alle gegevens ook , zo kan je opnieuw beginnen met het ingeven van de juiste gegevens.
Dat is iets dat je met de klantendienst moet afhandelen, helaas, ... Wij zijn zelf ook allemaal klanten en kunnen bijgevolg niets betekenen voor u in deze materie ...