annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Foutieve klantgegevens bij Profiel in mijn klantenzone

Topic gestart op: 11-01-23 18h58

Antwoorden: 3 antwoorden

Satauros
Rekruut scout

Foutieve klantgegevens bij Profiel in mijn klantenzone

Ik heb sinds kort een nieuwe prepaid sim van Orange omdat mijn vorige helaas gedeactiveerd is geraakt.

Als ik nu naar mijn klantenzone ga met mijn nieuw nummer, krijg ik echter de persoonsgegevens van iemand anders te zien. Gaat dit om een fictief persoon, of is er echt wel een probleem wat betreft privacy en herpoolen van oude nummers?

Als ik de gegevens aanpas via MyOrange kan ik het aanpassen, maar na heropenen van de app krijg ik de oude gegevens terug te zien...

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Mattie
Aspirant genezer

Heb ik ook aan de hand gehad, ook al een dossier aangemaakt, maar ze krijgen dat precies niet goed gezet aangezien zij, in het systeem wat ze voor zich hebben, wel alles goed zien staan...

Heb door de klantendienst alles laten wissen en daarna terug aangemeld met it'me, daarna was het wel ok.  Misschien dit eens vragen om ook bij jou te doen?

Anonymous
Niet van toepassing

@Satauros 

Vraag via facebook messenger aan Orange of ze je klantenzone wissen en alle gegevens ook , zo kan je opnieuw beginnen met het ingeven van de juiste gegevens.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Satauros 

Dat is iets dat je met de klantendienst moet afhandelen, helaas, ... Wij zijn zelf ook allemaal klanten en kunnen bijgevolg niets betekenen voor u in deze materie ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen