annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen klant meer

Topic gestart op: 02-01-23 18h08

Antwoorden: 2 antwoorden

Yentl1
Aspirant verkenner

Geen klant meer

Beste, 

aangezien ik vorige week tot 3 keer toe gebeld heb en ik ook heb ingesproken en nogaltijd geen antwoord heb probeer ik het maar langs deze weg. 

ik ben al meer dan een maand geen klant meer bij orange en krijg een factuur met -18 euro en dat dit bedrag wordt verrekend met mijn volgend factuur!? Hieronder een afbeelding. 
ik hoop hier nu wel antwoord op te krijgen.

6E241DF6-D2D8-498B-B900-B20A87135A02.png

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Gregory
Wijze
Wijze

Je moet bellen naar Orange en vragen om dit terug gestort te krijgen, @Yentl1 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Yentl1 goedenavond,

spijtig dit te lezen. Wij zijn ook klanten hier hoor.

Ze zullen dat wel terugstorten hoor.

Maar dat vraagt boekhoudkundig even tijd.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen