annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen opties mogelijk

Topic gestart op: 17-04-21 13h33

Antwoorden: 6 antwoorden

timluffin
Aspirant verkenner

Geen opties mogelijk

OPGELOST

Dag iedereen,

 

Ik heb al jaar en dag de tempo giga herlaadkaarten en had nauwelijks problemen tot kort.

Ik kan via de app met mijn beltegoed geen mobiele data meer kopen doordat er nergens meer de mogelijkheid tot opties wordt aangeboden.

Probeer ik dit via  het #123# menu, krijg ik een sms bericht dat er onvoldoende beltegoed is om een optie te kopen. Wil ik mijn saldo raadplegen via datzelfde menu of de orange app, krijg ik wel degelijk een saldo te zien waarmee aankopen zouden moeten lukken.

 

Iemand een idee wat ik kan doen?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik moet mijn antwoord aanpassen. Met de gsm zelf kan ik niks, maar op PC heb ik natuurlijk wel een klantenzone. En daar kan ik data bijkopen, via een optie.

Niet dat ik dat al ooit geprobeerd heb, ik ben toch niks met surfvolume op een klassieke gsm.

Screenshot_2021-04-17 Optie.png

EDIT: voor de volledigheid, ik heb nog een hele oude kaart, een Tempo Friends. Wellicht minder mogelijkheden ...?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Wat ik wel niet weet omdat ik het nooit gebruik: dat bijkopen in de klantenzone, betaal je dat met beltegoed of apart met geld?

De vraag van @timluffin was immers om met beltegoed te kunnen betalen. Dat kan ik uit mijn klantenzone niet afleiden.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  

Mijn vermoeden wat ik heb is met echt geld , dus aankopen met bankkaart of creditkaart maar misschien ook met je beltegoed. ik heb zoiets nog nooit gezien en of gedaan aangezien ik een abonnement gebruik. 

Je moet niet proberen hé want straks heb je iets waar je niks aan hebt. Maar ik ben er wel eens benieuwd naar hoe het precies in zijn werk zou kunnen gaan. 

@TomB  heb jij er misschien een gedacht van of je in de klantenzone , via de pc dus , ook opties kan aankopen met je beltegoed ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen