Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-04-21 13h33
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dag iedereen,
Ik heb al jaar en dag de tempo giga herlaadkaarten en had nauwelijks problemen tot kort.
Ik kan via de app met mijn beltegoed geen mobiele data meer kopen doordat er nergens meer de mogelijkheid tot opties wordt aangeboden.
Probeer ik dit via het #123# menu, krijg ik een sms bericht dat er onvoldoende beltegoed is om een optie te kopen. Wil ik mijn saldo raadplegen via datzelfde menu of de orange app, krijg ik wel degelijk een saldo te zien waarmee aankopen zouden moeten lukken.
Iemand een idee wat ik kan doen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik moet mijn antwoord aanpassen. Met de gsm zelf kan ik niks, maar op PC heb ik natuurlijk wel een klantenzone. En daar kan ik data bijkopen, via een optie.
Niet dat ik dat al ooit geprobeerd heb, ik ben toch niks met surfvolume op een klassieke gsm.
EDIT: voor de volledigheid, ik heb nog een hele oude kaart, een Tempo Friends. Wellicht minder mogelijkheden ...?
Wat ik wel niet weet omdat ik het nooit gebruik: dat bijkopen in de klantenzone, betaal je dat met beltegoed of apart met geld?
De vraag van @timluffin was immers om met beltegoed te kunnen betalen. Dat kan ik uit mijn klantenzone niet afleiden.
Mijn vermoeden wat ik heb is met echt geld , dus aankopen met bankkaart of creditkaart maar misschien ook met je beltegoed. ik heb zoiets nog nooit gezien en of gedaan aangezien ik een abonnement gebruik.
Je moet niet proberen hé want straks heb je iets waar je niks aan hebt. Maar ik ben er wel eens benieuwd naar hoe het precies in zijn werk zou kunnen gaan.
@TomB heb jij er misschien een gedacht van of je in de klantenzone , via de pc dus , ook opties kan aankopen met je beltegoed ?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |