annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Google Nest Mini

Topic gestart op: 13-12-19 12h10

Antwoorden: 12 antwoorden

cdr
Gewaardeerd verkenner

Google Nest Mini

Gisterenmorgen bel ik de klantendienst ivm de promotie van de Google Nest Mini. Ik krijg eerst te horen dat dat geen probleem is maar na een tijdje blijkt dat ik er geen recht op heb omdat ik ‘maar’ een Dolfijn heb. Een geste blijkt niet mogelijk. Voor alle duidelijkheid: ik heb een Love met een dubbele Dolfijn (ook voor mijn partner).

Gisterennamiddag krijg ik eerst een e-mail over diezelfde promotie. Een kwartier later volgt een e-mail over de – alweer waardeloze – Orange Thank You-cadeaus. En nog een uur later een e-mail over ‘dit is jouw verhaal van het afgelopen jaar’ met in het onderwerp ‘Al 22 jaar klant’, wat overigens klopt.

Een beetje veel sarcasme, vind ik. Misschien toch maar uitkijken naar een andere provider.

Labels (1)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
Movieman
Aspirant genezer

@cdr het gaat mij om de promo die hierover gemaakt wordt, trouwens ik heb ook love met 2 smartphonenummers dolfijn en kolibrie heb dezelfde discussie ook gevoerd alsook getracht om een Google Nest mini aan de promo voorwaarden te krijgen. Uiteindelijk heb ik deze zelf gekocht met de Black Fridaydeal van bol.com (35 euro). Met dien verstande dat ik nu geen engagement moest aangaan van 12 maand een gemiste kans van Orange om ook de Love klanten te binden. 

0 pluimen
cdr
Gewaardeerd verkenner

@patrick2  Zo komt het natuurlijk wel over. Ik begrijp het financiële argument maar ontevreden klanten zijn ook niet goed voor de bedrijfswinst.

@Movieman Was dat niet de Google Home Mini? De Nest Mini heeft een betere geluidskwaliteit.

0 pluimen
Movieman
Aspirant genezer

15762413123872754756680968050830.jpg

@cdr zie hierboven, nu nog hopen op de kerstman voor een Google Nest Hub 😉

0 pluimen
cdr
Gewaardeerd verkenner

@Movieman Scherpe aanbieding, nu volgens tweakers.net nergens onder de € 50.

0 pluimen
Movieman
Aspirant genezer

@cdr voor de solden denk ik niet dat je nog veel koopjes zal vinden. Of het moest zijn na kerst de zogezegde foute cadeautjes op 2hands. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen