Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Hallo ik heb een GSM bestelt op 2mei en is betaalt ik heb bevestiging nr gekrijgen levering binen 48uur , nu al 23 dagen en nog niks ,ik heb 15 keer gebelt naar de klantenservice leugenaars , messenger ook gedaan ,reviews gelezen van ander mensen zij hebben het zelfde probleem wachten meer dan 3maanden achter zijn gsm ook niks data opllicter ,ide keer wachten 15 min aan phone orange kan zijn werk nee in orda doen beter bij proxums geblijven wat moet ik nog doen naar mij advocat or naar de polite gaan
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik snap dat je dit vervelend vindt maar hou er rekening mee dat sommige telefoons slecht leverbaar zijn momenteel. Ook bij andere providers zul je dit merken dat bijvoorbeeld de nieuwe iPhone SE 2020 heel slecht leverbaar is. Ik denk dat je de politie hiervoor niet hoeft bij te halen maar gewoon het beste gaat zijn om toch nog eens contact op te nemen met de klantenservice hierover.
Ik heb 15 Keer gebelt naar klanten dienst leugenaars zelfde hij heeft gezegt dat u gsm is al gestured naar u en vrijdag 22\5 gaat u se gsm ontv niks nog geblt was iemand anders en gezegt dat zij zijn bezig met dossier daroom ik zeg leugenaars
@Im schreef:
is het in orda vandag heb ik mij gsm ontv na 26 dagen wachten
Het heeft lang geduurd, maar eind goed al goed 😉
Veel plezier ermee !!
@Im ik begrijp dat je gefrustreerd bent en dat kan snap ik heel goed als je een dure aankoop gedaan hebt. Naar je advocaat gaan of naar de politie gaan heeft niet veel zin want je bereikt er helemaal niks mee. Je dient het beste af te wachten wat het Webcare team je ken antwoorden.
Weet dat er veel online bestellingen gedaan zijn in de afgelopen maanden. Hier door is er dus een drukte ontstaan en niet enkel voor Orange maar ook voor de leverancier die de gsm komt leveren. Wacht geduldig af , ben je niet geduldig genoeg laat je een dossier op maken bij de klantendienst om daarin je geld terug te vragen. Dan wacht je vervolgens een maand om je geld te ontvangen en ga je naar een shop om daar als nog een andere gsm te kopen. Tegen die tijd zal je gsm wel geleverd zijn.
Goed advies!
Dat gaat niet over een per van klanten dienst op 14mei dat gsm gestuurd naar de post en vrijdag 20mei gaat u hem krijgen , vrijdag ik heb gebelt was iemand anders en gezegt nog niks gestuurd en een medwerker gezegt dat hij ha klacht indenen tegen de ander per van 14 mei ,mij probleem is dat ik heb gsm bestelt en betaalt en niks gekrijgen altijd bezig houden Al's zij zijn nee zeker van zijn werk waroom zij laat de mensen kopen en zeggen levering binen 48uur ik zou graag de director van orange het zelfde probleem mij maken