annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gsm

Topic gestart op: 23-05-20 08h08

Antwoorden: 13 antwoorden

Im
Gewaardeerd verkenner

Gsm

OPGELOST

Hallo ik  heb  een  GSM  bestelt op 2mei  en is betaalt  ik heb bevestiging  nr gekrijgen   levering  binen  48uur  , nu al 23 dagen  en nog niks ,ik heb 15 keer gebelt  naar de klantenservice  leugenaars  , messenger  ook gedaan ,reviews  gelezen  van ander mensen  zij  hebben  het zelfde  probleem   wachten  meer dan 3maanden  achter  zijn gsm ook niks data opllicter  ,ide keer wachten 15 min aan phone orange kan zijn werk nee in orda doen beter bij proxums geblijven wat moet ik nog doen  naar mij advocat or naar de polite gaan

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
StefanMsk
Ervaren verkenner

Ik snap dat je dit vervelend vindt maar hou er rekening mee dat sommige telefoons slecht leverbaar zijn momenteel. Ook bij andere providers zul je dit merken dat bijvoorbeeld de nieuwe iPhone SE 2020 heel slecht leverbaar is. Ik denk dat je de politie hiervoor niet hoeft bij te halen maar gewoon het beste gaat zijn om toch nog eens contact op te nemen met de klantenservice hierover.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Im
Gewaardeerd verkenner

Ik heb 15 Keer gebelt  naar klanten dienst   leugenaars  zelfde hij  heeft gezegt  dat u gsm is al gestured  naar u en vrijdag  22\5 gaat u se gsm ontv niks nog geblt  was iemand  anders en gezegt dat zij zijn bezig met dossier  daroom ik zeg leugenaars 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
Zakaria
Gewaardeerd verkenner

Ik ken iemand die ook hetzelfde heeft voorgehad. Balen.

0 pluimen
StefanMsk
Ervaren verkenner

Ik snap dat je dit vervelend vindt maar hou er rekening mee dat sommige telefoons slecht leverbaar zijn momenteel. Ook bij andere providers zul je dit merken dat bijvoorbeeld de nieuwe iPhone SE 2020 heel slecht leverbaar is. Ik denk dat je de politie hiervoor niet hoeft bij te halen maar gewoon het beste gaat zijn om toch nog eens contact op te nemen met de klantenservice hierover.

Im
Gewaardeerd verkenner

Ik heb 15 Keer gebelt  naar klanten dienst   leugenaars  zelfde hij  heeft gezegt  dat u gsm is al gestured  naar u en vrijdag  22\5 gaat u se gsm ontv niks nog geblt  was iemand  anders en gezegt dat zij zijn bezig met dossier  daroom ik zeg leugenaars 

Sb2
Aspirant verkenner

 Lo único que puedes Acer es poner denuncia

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen