annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hallo de gsm simkaart met nummer behouden.

Topic gestart op: 01-11-19 23h29

Antwoorden: 23 antwoorden

Sloebers
Veteraan verkenner

Hallo de gsm simkaart met nummer behouden.

OPGELOST

Hallo iedereen ik heb mij gsm nummer kunnen behouden van Telenet naar Orange maar ik heb wel een paar dagen moeten blijven bellen met mij Telenet Kong abonnement tot mijn ontvangst weg viel van Telenet en dan mijn Orange sim kaartje in gestoken dan kon ik ook bellen met Orange met mij zelfde nummer maar duurt ook een paar dagen dat is mij ondervinding 

Labels (1)
6 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Sloebers
Veteraan verkenner

@patrick2 ik leer bij merci voor die info maar gij heb gewerkt bij Telenet zeker. Maar bij mij is telenet een goede provider maar spijtig genoeg iets te duur anders had ik daar gebleven maar een basispakket 150g met gsm abo Kong er bij 80€ bevoorbeelt. bij Orange 750g en love trio met gsm abo 79€ is orange iets goedkoper voor meer surf volume op WiFi en 4G op te gebruiken logise keus de snelheid is bij alle twee 100mbs per seconde dat is zelfde maar iets goedkoper voor meer surf volume 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Sloebers
Veteraan verkenner

Daar kan ik in komen kijk je graag voetbal of films of râper internet dan heb niet veel keuze meer dan moet u meer betalen @patrick2 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Sloebers
Veteraan verkenner

Ik vind dat wel leuk dat een te vrede Telenet klant die iets heel positief kan zeggen over Orange leuk voor te horen dat je bevoorbeelt 200 mbps ook toe komt geweldig gewoonlijk breken die alkenders aff. @patrick2 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Sloebers
Veteraan verkenner

Ik hoop dat die fims ook in de toekomst kunnen aanbieden voor alle Orange klanten maar ook voetbal of terug spoel tv maar dat gaat altijd in de prijs zitten als dat allemaal kon zonder meer te betalen dan kan Orange ook niet overleven denk ik persoonlijk 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Sloebers
Veteraan verkenner

Op vlak van internet en zo voort zijn we een van de duurste landen dat klop maar wij betalen veel aan de staat ook dus dat heeft er ook mee te maken want die provider's die moeten ook aan de belaglijke Belgische staat betalen daar liegt schoentje aan denk ik persoonlijk 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Sloebers
Veteraan verkenner

Scarlet is ook goedkoop maar die hebben 30 tv posten die hebben 500g internet en 50 mbps snelheid dus voor 40€ per maand pak daar gsm abonnement er van 18€ plus voetbal 9.95€ dat is in totaal afgerond 68€ dus had ik dat gekund had ik daar gegaan maar bij mij huis licht geen proximus lijn binnen maar veel mensen zeggen dat scarlet slecht is met Internet is dat waar maar nu blijf ik bij Orange ik ben heel te vrede van Orange ook ik kan alleen kiezen tussen Telenet of Orange om dat bij mij enkel Telenet kabel loopt in mij huis en geen proximus lijn ligt in mij huis

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
23 ANTWOORDEN 23
Orangejuice
Gewaardeerd verkenner

Beste,

 

Dit klopt. Een nummeroverdracht kan tenminste drie tot hoogstens acht werkdagen in beslagen nemen.

 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Orangejuice  de acht dagen zou niet mogen want dan gaan we daar een ander probleem op plakken , ik weet waar ik over spreek , dus dat zou echt niet mogen. Als het langer duurdt dan de beloofde 48 uur dient u zeker contact op te nemen met de klantendienst. Moest u hier geen antwoord op krijgen stuur mij persoonlijk bericht en ik zoek uw nummer na want ik heb wel inzicht waar uw nummer in dienst is.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Orangejuice
Gewaardeerd verkenner

Beste,

Ik voer dagelijks nummeroverdrachten uit, zij het wel voor corporate klantendiensten. Ik spreek uit ervaring: een nummeroverdracht kan minimaal 3 werkdagen duren

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Orangejuice  die drie werk dagen is ook niet helemaal zo maar dat is een standaard. Dat wil zeggen dat we daar die tijd op plakken maar de factoren er rond ziet een klant niet en die factoren weet ik en u .

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen