Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-04-20 19h55
Antwoorden: 7 antwoorden
Op het werk zijn we overgeschakeld op digitaal ondertekenen. Hierin wordt er dus een code doorgestuurd die je voor ondertekening moet invullen. Probleem is dat ik die sms niet aankrijg. Alle andere smssen komen gewoon aan, ook die van andere bevestigingsdiensten met codes. Alles nagekeken en alles klopt. Zowel netwerk Orange instellingen als de uitvoerende dienst die de smssen naar gsmnummer sturen zijn inorde. Nummer klopt. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen. Mijn collega ook orange krijgt wel gewoon sms met code binnen.
@Lievendw1978 zou je voor test eens je simkaart kunnen doen in een ander toestel en dan eens zien of je die sms wel kan ontvangen?
Want zo op deze manier lijkt mij het bij die firma te liggen die de sms uitstuurt. Moest je op het andere toestel de sms ook niet krijgen kan men eens verder zien bij Orange maar als je die daar wel aankrijgt ligt het ergens bij je toestel.
Nu op dit moment kan ik niet zeggen waar het aan ligt.
Al geprobeerd. Vandaar de vraag. Is er ergens iets dat verkeerd kan ingesteld staan voor het ontvangen van die beveiligde smskes met tekencode in
@Lievendw1978 ja dat kan he . Het kan zijn dat je geen premium smsen kan ontvangen. Die speciale berichten noemt men premium sms en als dat niet aan staat bij jou dan krijg je die niet.
Je kan hiervoor de klantendienst eens bellen en dat laten nakijken.
@patrick2 thanks. Kan k altijd proberen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
11 | |
8 | |
7 | |
5 | |
5 |