annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Herlaad probleem?!

Topic gestart op: 26-01-22 21h19

Antwoorden: 3 antwoorden

benny1980
Aspirant verkenner

Herlaad probleem?!

Korte versie: ik heb in paar dagen tijd 3 keer geprobeerd mijn gsm te herladen via de Orange website, 3x15euro van rekening afgegaan, nog steeds NIKS op de gsm, 0.0 euro...,(denk in totaal een 14-tal telefoontjes naar de 5000,5100nummers)...dossiernummer gehad, terug bellen opnieuw alles uitleggen, weer opnieuw, nogmaals en zo, dan ging men dit in orde brengen binnen de 2 dagen, weer niet, en weer van 0 starten....weer bellen...4 keer geprobeerd, 3 personen konden niets zien!? vanwege een "update " op hun pc...de 4de persoon zei, ik ga dit doorgeven ze gaan jou sms sturen om terug te bellen...en nu zijn we weer paar dagen verder..niks..nu begint de emmer over te lopen,ik doe nog "één" poging...via messenger facebook, ik blijf steeds beleefd, en meer dan geduldig denk ik hier.   wij zijn echter goeie Orange klanten, gans het gezin, meerder gsm's...tv..internet..alles Orange....waren 15j Telenetklant geweest, ik bof altijd met Orange en nu nog steeds....maar ik hoop nu echt dat ik algauw geholpen word. want mijn geduld is echt opgebruikt.

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Cdt24801
Wijze
Wijze

@benny1980 

Dat klinkt echt niet leuk ... Maar wij hier op Tribe kunnen daar verder niks aan doen, wij zijn immers ook allemaal gewoon klanten die elkaar trachten te helpen door het delen van kennis en informatie.

Wij hebben als dusdanig geen enkele toegang tot Orange systemen of klantendossiers. Ik zou het nogmaals via messenger proberen aan te kaarten.

Als uiterste zou je via de ombudsdienst voor telecommunicatie kunnen werken. Hoe je dat doet kan je hier lezen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
benny1980
Aspirant verkenner

bedankt voor hulp,hoe gaat da  allemaal....ik ga afwachten..kheb nu nog eens gestuurd via FB messenger...dus ik leef op hoop....3x15euro is nu ook de wereld niet...maar zou teleurgesteld zijn moest men dit niet kunnen oplossen, anders absoluut tevreden van orange. mvg

 

0 pluimen
benny1980
Aspirant verkenner

niet vergeten dat ik nu al...paar weken? met 0.0 euro op mn gsm sta....want ik durf ze niet voor de 4de keer nog eens te herladen , zodat er dan 4x15euro in de vuilbak is....de bedragen zijn allesinds van de rekening gegaan,(homebanking) en het gsm nummer die je moet ingeven klopt 100%.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen