annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Herlaadkaart via My Orange niet meer te herladen

Topic gestart op: 29-12-21 13h35

Antwoorden: 5 antwoorden

VINCENT_B
Aspirant verkenner

Herlaadkaart via My Orange niet meer te herladen

Hallo allen, 

 

Ik gebruik een herlaadkaart en heb deze tot voor kort telkens opgeladen via de app" My Orange." Nu heb ik gemerkt dat sinds korte tijd me niet meer lukt.

Het loopt verkeerd op het moment dat ik wil herladen via bancontact. Mijn bank app staat ook op mijn telefoon geïnstalleerd en is van ING, maar My Orange opent de bank app niet meer. Ondanks dat beide apps de recentste versies zijn.

Heeft iemand ook hetzelfde probleem of misschien dat iemand een oplossing heeft?

Ik hoor het graag!

Groetjes Vincent 

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@VINCENT_B 

Je kan de tip uitproberen van @Josette maar als het niet lukt ga dan naar je klantenzone op de pc. Daar kan je ook een herlading proberen of anders probeer het via deze link eens. Op die manier kan je ook herladen. 

Want er kan ook een 'storing' zijn tussen je bank app en Orange of tussen Orange en je bank app. Maar daar kunnen we niet achterkomen aangezien we geen klantendienst zijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
VINCENT_B
Aspirant verkenner

Dag Patrick,

De suggestie heb ik inmiddels uitgeprobeerd zonder resultaat.

En de storing zou in principe niet mogen voorkomen, gezien ING als betrouwbaar en aanvaardbaar wordt gezien door Orange  zelf🤔🙂

Als je thuis  bent is het inderdaad gemakkelijk te herladen, maar wil nu ook niet de ganse tijd met mijn card reader rondlopen. 

 

Tocht bedankt voor je inbreng.

Groet

Vincent 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@VINCENT_B 

Een storing kan wel voorkomen en daar gaat het niet om betrouwbaarheid. Als er een storing is ergens is dat niet de betrouwbaarheid er kan altijd een storing optreden. Maar anders de klantendienst contacteren en de situatie uitleggen kan goed zijn dat ze op de hoogte zijn dat het niet werkt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@VINCENT_B  goedemorgen,

verwijder beide apps, via instellingen - apps - zoek beide apps daar in je lijst.

Start je toestel volledig opnieuw op.

Download de apps opnieuw en installeer deze, probeer ze dan beiden nog eens?

Succes.

Tagnieuw.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen