annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe contacteren via messenger??

Topic gestart op: 16-02-23 18h34

Antwoorden: 5 antwoorden

catronomix
Gewaardeerd verkenner

Hoe contacteren via messenger??

Telefoon support is schandalig slecht, wordt elke keer in wacht gezet en dan valt de verbinding weg. Zelfs als ik een case nr heb, vindt de volgende medewerker niets terug in de case van wat er gecommuniceerd is in het vorig gesprek en mag ik alles opnieuw uitleggen. Vroegen ze me om perse mijn Flybox te resetten, ook al wist ik dat dat niet ging baten, maar kreeg geen verdere 'hulp' tot dat uitgevoerd was (oke begrijpelijk first line enzo). Nu heb ik met een hele hoop sites toegangproblemen, zelfs al verander ik mijn DNS naar die van google of amazon. Sites die ik op mijn gsm via Base wel gewoon kan bezoeken (en voor het resetten ook via Orange Flybox!)

Dan maar via facebook, want een chat support op de website is te veel moeite voor Orange. Echter, op die facebook pagina is nergens een knop te bespeuren om een chat te starten of een bericht achter te laten. Heel vreemd want ik zie dat er 2u geleden nog iemand op hun wall heeft gepost, enkel geen idee hoe?

catronomix_0-1676568562658.png

Dus de vraag, hoe chat ik met een Orange medewerker?

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Josette
Wijze
Wijze

@catronomix goedemorgen,

niet fijn dit te lezen, wij zijn ook klanten hier op het forum maar probeer eens via deze link?

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
catronomix
Gewaardeerd verkenner

Dat is de pagina waar ik op terecht kom:
catronomix_0-1676648953295.png

 

0 pluimen
Trickie
Veteraan verkenner

@catronomix  Bij mij staat er op hun Facebook-pagina een knop "Chatbericht sturen".  Dit bericht is enkel zichtbaar voor jou en Orange. Dit heb ik al een keer gebruikt. Ik kreeg na 2 dagen een antwoord.

Als je een bericht wil maken dat voor iedereen zichtbaar is (via "Meer/Community") dan moet je de knop "Bericht maken" gebruiken. Dit is waarschijnlijk wat jij bedoeld met "hun wall".

 

Trickie_1-1676573735099.png

 

 

0 pluimen
catronomix
Gewaardeerd verkenner

Noch de knop voor chatbericht sturen als die voor bericht maken zijn voor mij zichtbaar. Misschien heeft Orange mij geblocked op facebook?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen