annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe de duur van je beltoon verkorten of verlengen voor de voicemail opneemt

Topic gestart op: 15-02-18 16h38

Antwoorden: 36 antwoorden

CandiceV
Voormalig sjamaan
Voormalig sjamaan

Hoe de duur van je beltoon verkorten of verlengen voor de voicemail opneemt

Wist je dat je de duur van je beltoon kunt verlengen of verkorten voor de voicemail opneemt! Praktisch wanneer je altijd net te laat bij je telefoon bent bijvoorbeeld! 😉

Je kan beslissen of je telefoon, 5, 10, 15, 20, 25 of 30 seconden zal rinkelen.

Bel een van de volgende codes. Daarna krijg je een boodschap om je keuze te bevestigen.
(Opgepast, dit is alleen voor abonnementen geldig!)

  • **61*+32495955555*11*05# voor 05 seconden
  • **61*+32495955555*11*10# voor 10 seconden
  • **61*+32495955555*11*15# voor 15 seconden
  • **61*+32495955555*11*20# voor 20 seconden
  • **61*+32495955555*11*25# voor 25 seconden
  • **61*+32495955555*11*30# voor 30 seconden

 Ziezo, Wat heb je gekozen? 🙂

Labels (2)
36 ANTWOORDEN 36
CandiceV
Voormalig sjamaan
Voormalig sjamaan

@promenade heeft gelijk, het is alleen beschikbaar voor abonnementen. Ik zal mijn eerste bericht aanpassen, bedankt! 🙂

Maar waarom weet ik helaas niet @Rafjel, sorry, ik weet alleen dat dit hetzelfde is bij de andere operatoren. 

Candice

0 pluimen
Rafjel
Gewaardeerd verkenner

@CandiceV, graag nog in je omschrijving aanvullen dat deze werkwijze énkel geldt voor abonnementen, en NIET voor prepaid-kaarten.Smiley Knipoog

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@JanVC Bij de technische dienst heb ik vernomen dat als je geen voicemail bericht meer wil je het beste ,je voicemail volledig vol spreekt dan komt er ook niets meer binnen .Maar bij niet abonnementen moet je naar de dienst bellen kunnen ze het stop zetten bij mij ging dat heel goed 👍 of SMS stop 🛑 je kan dat vragen bij abonnementen is het wat anders moet je laten vol lopen .

Vond het ook vervelend Nu niets meer 

0 pluimen
JanVC
Ervaren verkenner

Beste Tinneke, bedankt voor je antwoord en raadgeving, al ging het hier niet echt over het stopzetten van de voicemail.

Het was bedoeld om een oplossing te geven aan het snel over schakelen naar de voicemail en dus de telefoon (Gsm) langer te laten rinkelen.

Voor diegene die de voicemail willen stoppen is dit natuurlijk een goede tip.

Grtjs, Jan

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@JanVC @Och sorry verkeerd gelezen .soms wat sn l met lezen .Maar bedankt 🙏 wist het ook dat probleem ,niet kwaad bedoeld .Jan .bedankt nog eens voorval attent er u mij op te wijzen .lief van jou .

fijne avond .en hou het veilig 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen