Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-08-20 09h42
Antwoorden: 2 antwoorden
Ik ben net klant geworden bij Orange en het is niet goed begonnen. Ik werd quasi onmiddellijk opgebeld door de operator om over te schakelen, maar daar is het mis gelopen. Men factureert aan mij persoonlijk, terwijl dit op mijn bedrijf moet zijn. Aanpassen is een hel. Overdracht formulier ingevuld na vier (4!) keer doorgeschakeld geweest te zijn, nog steeds niet gebeurd. Chromecast besteld, nog niet geleverd en niemand weet van iets.
Sociale media antwoordt niet. Bel je naar de klantendienst, is het steeds de foute waar ik terecht kom. Dat kan aan mij liggen, maar is wel erg frustrerend.
Is er ergens een emailadres waar je de klantendienst kan bereiken en dat ze dit dan intern doorsturen naar de juiste dienst? Of hoe kan je het snelste resultaat halen? Wat zijn jullie ervaringen?
Als je belt heb je verschillende opties ook voor nieuwe klanten en Facturatie .Ik ben altijd al heel snel geholpen geweest .Heb nog geen klachten gehad .Tip : de medewerkers hebben nu ook middag pauze nu zeker met Corona , zijn er minder medewerkers .
De klantendienst trekt echt op niets.
Ik vroeg onlangs mijn 2e decoder op te zeggen, ineens alles opgezegd en geen tv meer.....wat wij dus niet vroegen. Na veel bellen en van mijn oren maken, de tv decoder terug geactiveerd.....
Ik kan mijn tv product nog steeds niet zien in Myorange.