annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe krijg ik melding van voicemail?

Topic gestart op: 11-10-19 19h13

Antwoorden: 2 antwoorden

Nathalie275
Rekruut scout

Hoe krijg ik melding van voicemail?

Ik heb een nieuwe smartphone.
Ik heb android overgezet van de ene naar de andere telefoon en blijkbaar krijg ik nu om één of andere reden geen bericht meer als iemand een voicemail inspreekt.
Ik heb gezocht in berichten en in mijn telefoonlog maar ik vond geen melding van een bericht. Toen ik naar 5555 belde, bleek er wel degelijk een voicemail te zijn.
Enige suggestie wat ik vergeet te doen?

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Nathalie275 

Ik weet niet welke foon en android versie je hebt, maar bij mijn foon (Galaxy S8 met android 9) kan ik dat nakijken als volgt:

  1. Telefoon menu
  2. rechtsboven de drie verticale ountjes
  3. Instellingen
  4. 8ste menu naar beneden = Voicemail

En daar kan je dan instellen of je een melding al dan niet, met  trillen al adan niet, en het geluidje zelf kan je daar ook kiezen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Nathalie275 

Wat je ook kan doen: Orange heeft een eigen telefoon app. Die kun je downloaden en gebruiken. Is wat uitgebreider en iets andere lay-out dan de standaard android app.

Heb net even gekeken op mijn foon en gezien dat de instellingsmogelijkheden voor voicemail nog een stuk uitgebreider zijn in de Orange telefoon app.

BTW, de Orange app vervangt de originele niet, ze blijven naast mekaar bestaan. Je kan dus probleemloos beide door elkaar of afwisselend gebruiken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen