annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik WIL bijkomende diensten maar HET LUKT NIET?!

Topic gestart op: 04-07-22 10h58

Antwoorden: 6 antwoorden

Vampster
Aspirant verkenner

Ik WIL bijkomende diensten maar HET LUKT NIET?!

Is er iemand bij Orange die zich al eens heeft afgevraagd of het niet mogelijk zou moeten zijn om op een heel eenvoudige manier bijkomende diensten aan bestaande klanten aan te bieden?

Heeft er al eens iemand bij Orange geprobeerd om zelf een bijkomende dienst te bestellen?

Ik probeer al 3 dagen om een tweede SIM-kaart aan mijn bestaande abonnement toe te voegen, maar DIT LUKT NIET!

Ik heb ook al gebeld, maar krijg niemand aan de lijn. In mijn klantenzone is er gewoon geen optie om bijkomende diensten toe te voegen. Een contactformulier bestaat blijkbaar niet of zit zo goed verstopt dat het onvindbaar is.

Waarom maakt men dit zo moeilijk? Is er werkelijk niemand in dat hele bedrijf die een marketing-workshop of avondcursus heeft gevolgd?

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Vampster
Aspirant verkenner

Dat lukt ook niet: ik moet al mijn gegevens opnieuw ingeven, ook als ik al ingelogd ben.

Ik wil gewoon een bijkomende SIM-kaart/nummer op mijn bestaande facturen.

Ik had een bericht ingesproken op de telefonische helpdesk, maar niemand neemt de moeite om terug te bellen. Onvoorstelbaar eigenlijk.... Ik WIL bijkomende betalende diensten, maar ze willen ze precies niet geven.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Probeer hier Orange contacteren | Orange België eens volledig naar onder te scrollen.  Rechts onderaan zie je dan een blauw icoon.  Eens op klikken om een chat te starten

 

0 pluimen
Vampster
Aspirant verkenner

Laat ook maar, ik ben intussen naar een orange shop gegaan en heb het daar geregeld. Los van de bijkomende moeite en tijd geven ze daar blijkbaar ook niet de webpromoties, waardoor ik er nog eens geld aan inschiet ook.

Wat een service...

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Ik ben ook maar klant, @Vampster 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen