Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-07-22 10h58
Antwoorden: 6 antwoorden
Is er iemand bij Orange die zich al eens heeft afgevraagd of het niet mogelijk zou moeten zijn om op een heel eenvoudige manier bijkomende diensten aan bestaande klanten aan te bieden?
Heeft er al eens iemand bij Orange geprobeerd om zelf een bijkomende dienst te bestellen?
Ik probeer al 3 dagen om een tweede SIM-kaart aan mijn bestaande abonnement toe te voegen, maar DIT LUKT NIET!
Ik heb ook al gebeld, maar krijg niemand aan de lijn. In mijn klantenzone is er gewoon geen optie om bijkomende diensten toe te voegen. Een contactformulier bestaat blijkbaar niet of zit zo goed verstopt dat het onvindbaar is.
Waarom maakt men dit zo moeilijk? Is er werkelijk niemand in dat hele bedrijf die een marketing-workshop of avondcursus heeft gevolgd?
En een erg behulpzame, waarvoor dank, maar de service van orange trekt op niks.
Als je een bijkomend abonnement nodig hebt kun je dat hier Promo op onze gsm-abonnementen | Orange | Orange België
Als je voor je eigen abonnement een surf extra card nodig hebt, moet je langsgaan in een shop