annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

In app aankopen geblokkeerd

Topic gestart op: 16-10-19 14h40

Antwoorden: 1 antwoord

HansF
Rekruut scout

In app aankopen geblokkeerd

Toen ik een aankoop wou doen via een externe app (niet Orange) kreeg ik de melding dat dit niet mogelijk was vermits het bedrag te hoog was.  Bestaat er een optie om dit te deactiveren m.n. het verhogen van dit plafond of verwijderen van een plafond voor in app aankopen?

dank voor het antwoord

Labels (2)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Cdt24801
Wijze
Wijze

@HansF 

Voor zover ik kan zien niet, maar ik ben dan ook net als de anderen hier ook maar een gewone klant. Best eens bij de klantendienst van Orange zelf navragen. Messenger en Twitter geven meestal goede en snelle antwoorden.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen