annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Inloggen op orange cloud, "internet is niet beschikbaar"

Topic gestart op: 31-08-18 10h30

Antwoorden: 2 antwoorden

pv
Rekruut scout

Inloggen op orange cloud, "internet is niet beschikbaar"

Ik had Orange Cloud op mijn Samsung S4 mini staan, maar omdat het niet goed werkte heb ik het verwijderd en terug geïnstalleerd, maar iedere keer dat ik nu wil inloggen zegt hij 'internet niet beschikbaar'?

En dat terwijl er zowel Wifi als 4G beschikbaar is.  Ook al geprobeerd met één van beide, maar geen verandering.

Ik heb al verschillende keren de app terug verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar probleem blijft hetzelfde.

GSM ook al paar keren terug opgestart, maar helpt ook niet.

Ik had hiervoor, toen de app nog 'werkte' de instellingen zo gezet dat er enkel bij Wifi mocht geupload worden, maar dat werkte dus maar heel af en toe, ook al had ik wifi-verbinding.  er bleef bv staan 'bezig met uploaden', maar er gebeurde niets.

iemand enig idee?

 

Labels (2)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik had Orange Cloud op mijn Samsung S4 mini staan, maar omdat het niet goed werkte heb ik het verwijderd en terug geïnstalleerd, maar iedere keer dat ik nu wil inloggen zegt hij 'internet niet beschikbaar'?

En dat terwijl er zowel Wifi als 4G beschikbaar is.  Ook al geprobeerd met één van beide, maar geen verandering.

Ik heb al verschillende keren de app terug verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar probleem blijft hetzelfde.

GSM ook al paar keren terug opgestart, maar helpt ook niet.

Ik had hiervoor, toen de app nog 'werkte' de instellingen zo gezet dat er enkel bij Wifi mocht geupload worden, maar dat werkte dus maar heel af en toe, ook al had ik wifi-verbinding.  er bleef bv staan 'bezig met uploaden', maar er gebeurde niets.

iemand enig idee?

 

Ugh @pv,  

 

Het kan liggen aan de Android-versie op je apparaat, beste rekruut scout.

 

Zoals vermeld in Play Store, worden alle Android-versies niet meer ondersteund. Advies is om de Android-versie te upgraden naar 4.4.4 (juni 2014) als je toestel dit toestaat of de webversie van Orange Cloud te gebruiken.

 

Wees dapper, niets kan ervaring vervangen.

🐺 Totem 🐺

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@pv eerlijk gezegd niet helemaal een idee waar het aan zou kunnen liggen. Maar kan u eventueel proberen op een andere gsm om daar in te loggen via de cloud? Het is maar een idee om eventueel een beeld te krijgen of het niet ergens aan de gsm zelf zou kunnen zijn , software matig gezien. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen