annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Inwisselactie Orange (smartphones)

Topic gestart op: 07-01-21 11h30

Antwoorden: 2 antwoorden

Maartenmeulemee
Ervaren verkenner

Inwisselactie Orange (smartphones)

Beste Tribe-members. Ik zit met een vraag over de inwisselactie van Orange omtrent smartphones. Heeft iemand dit al gedaan en kan die mij weten te zeggen of dit de moeite is? Ik zit namelijk met enkele smartphones in mijn kast die ik niet meer gebruik. Als ik er nog iets voor kan krijgen is dit altijd mooi meegenomen. Feel free to comment below! Alvast bedankt!

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@Maartenmeulemee  

Heb dat al een paar keer gedaan en mijn partner ook. Je kan altijd eens zien wat je gsm nog waard is via deze pagina : 

https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/gsm-en-smartphone/terugname-van-je-gsm

Het dienen wel een beetje propere toestellen te zijn en niet dat deze al half uit elkaar liggen in de kast. Je kan dan eens via de online tool in geven wat je voor toestel hebt en in welke staat deze is. Op die manier krijg je dan de waarde te zien en die waarde kan leuk oplopen. Let wel op dat dit dagwaardes zijn dus als je nu kijkt en je zou € 200 hebben of krijgen dan kan het wel zijn dat als je morgen weer kijkt dat het € 150 is en de dag erachter weer iets anders. Dus de dagwaardes hiervan verschillen wel. En soms geeft Orange zelf er ook nog eens iets extra bij en dat is meestal € 10 extra inruilwaarde. 

Die waarde die je krijgt krijg je dan in een tegoed bon voor eventuele accessoires te nemen of je gebruikt die voor een extra korting voor de aankoop van een nieuwe gsm. Je krijgt er dus geen geld voor terug in cash. 

Op die manier heb ik dus al extra korting gehad voor de aankoop van een nieuw toestel en mijn partner had toen gekozen om die te gebruiken als korting op de accessoires. Altijd mooi meegenomen op een hoesje of een geheugenkaart net wat je wil op dat moment. 

En......je verdient je Recycle badge ermee.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@Maartenmeulemee  goedemiddag,

je kan toch even de gegevens online invullen dan heb je ongeveer een uitkomst.

Of even naar de winkel gaan.

Klik op de blauwe hier aub.

Succes.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen