annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ip adres op blacklist

Topic gestart op: 25-12-19 22h45

Antwoorden: 8 antwoorden

thomasleplat
Rekruut scout

Ip adres op blacklist

Hallo, sinds enkele dagen kan ik geen mails meer versturen vanuit mijn gmail adres. Nu blijkt dat mijn IP Adres op een blacklist staat. Wat is de procedure die ik moet volgen om dit op te lossen?

Bedankt

Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@thomasleplat  hiervoor gaat u contact op moeten nemen met de klantendienst. Maar niet die van Orange maar via Google zelf. U kan bellen met Orange maar ik vrees er voor dat deze niet eens weten waar het over gaat.  

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@thomasleplat 

Is het uw IP adres of uw mail adres dat op een blacklist staat?

In het eerste geval zou je moeten mails kunnen versturen met uw gmail vanop een andere PC of foon.

In het tweede geval kun je vanaf geen enkel toestel uw gmail nog gebruiken om te versturen.

Dat moet je dus wel eerst uitvissen alvorens bij een klantendienst aan de alarmbel te trekken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  ik denk zelf dat het email adres op een blacklist staat. Deze is gezien waarschijnlijk dat het email adres een spammer is , maar in feite is het geen spammer.Een IP adres blokken betekend ook dat men niet op het internet kan gaan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze


@patrick2  schreef:

@Cdt24801  ik denk zelf dat het email adres op een blacklist staat. Deze is gezien waarschijnlijk dat het email adres een spammer is , maar in feite is het geen spammer.Een IP adres blokken betekend ook dat men niet op het internet kan gaan. 


Dat kan enkel betrokkene ons bevestigen hé. Maar een geblocked IP kan dikwijls toch nog (gedeeltelijk) op internet, het hangt ervan af WIE hem blocked en waarom.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen