Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-23 16h06
Antwoorden: 4 antwoorden
Ik koop een refurbished gsm aan maat deze werkte niet naar behoren. Terug naar de winkel, krijg een andere maar ook daar mankementen. Dus nog maar eens naar de winkel. Weer een andere met de nodige mankementen. Dit op 3 dagen tijd. Dus omdat ik er genoeg van heb wil ik dit contract annuleren en nu zeggen ze dat dat niet kan. Hoezo?
Een gsm, refurbished of niet, die je met abbonement aankoopt krijg je met garantie dus normaal gezien heb je recht op een ander gelijkwaardigtoestel ofwel geld terug en je kunt eventueel mits op tijd, opschorting van je toestel doen.
Anders klacht neerleggen bij ombudstelecomunicatie!
Dit kan ALTIJD!
QUA abbonement kun je met de ombuds iets regelen.
Héél veel moed en succes toegewenst!
Hoop dat dit een vorm van oplossing biedt?
Ze hebben mij enorm veel geholpen in het verleden!
Mvg
Als je via internet (on-line) besteld hebt, kun je van het contract afzien. Je hebt hier 14 tijd voor Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen bij Orange? | Orange België
Als je direct in een winkel besteld hebt, kun je enkel terugvallen op je twee jaar wettelijke garantie
Oei. Niet goed dus. Vind ik eigenlijk niet correct dat ik mijn aankoop niet kan annuleren
Zo zijn de regels overal, @CUERA1