annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klacht : shop medewerker !

Topic gestart op: 17-05-20 21h20

Antwoorden: 29 antwoorden

Sarahxfoon
Gewaardeerd verkenner

Klacht : shop medewerker !

OPGELOST

Kan iemand me vertellen waar ik klacht kan indienen tegen een medewerker in de Orange store? De manier hoe ze klanten behandelen is echt wel alles behalve professioneel. 

Ik ging naar de Orange store in SINT-NIKLAAS omdat mijn batterij van mijn gsm kapot is. Aangezien er op de website staat dat ik me naar de de winkel mag begeven en ze me daar zouden verder helpen, heb ik dat dus ook gedaan. Hier kreeg ik op een zeer arrogante toon het doodleuke antwoord “wij doen geen herstellingen”. Ze wou zo snel mogelijk van mij af en was hierbij zeer onvriendelijk. Toen ik zei dat het op de website nochtans staat.. zei ze doodleuk “ik weet waarover je het hebt maar je zult het verkeerd gelezen hebben, en nogmaals, wij doen geen herstellingen.” Toen ik vroeg wat ik dan moest doen stuurde ze me naar Apple. Ik wil wel vermelden dat ik bijna 7 jaar klant ben bij orange, deze gsm ook via jullie hebben gekocht en dan krijg je dit... 

 

Ik voelde me echt ontzettend slecht behandeld en ben terug naar de winkel gegaan omdat ik dit echt niet oke vond. Ik had de informatie vanop jullie website erbij genomen en wou dit aan de verkoopster laten zien. Ik heb haar gezegd dat ik niet graag als een dommerik behandeld wordt en verzocht haar om de website te hanteren zodat ze me de juiste informatie zou kunnen geven. Dit weigerde ze direct. 

Er werden collega’s bijgehaald. Ze deed alsof ik loog dat ze onvriendelijk was en lachte me me gewoon uit in mijn gezicht. SCHANDALIG! 

 

alvast bedankt; 

mvg, een zeer ontevreden klant

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Sarahxfoon  dat klinkt als een zeer onaangenaam bezoek en dat kan zeker niet gebeuren. Ik kan je als advies geven om dit via het Webcare team door te geven ( Messenger of Twitter ) Geef daarin alle informatie je hier ook net hebt gegeven en dan zullen ze er voor zorgen dat het op de juiste dienst terecht komt. Die dienst zullen dit dan voor je oplossen en de benodigde stappen / maatregelen treffen. 

Hopelijk kan je probleem als nog opgelost worden met je Iphone door een herstelling. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Sarahxfoon  schreef:

Kan iemand me vertellen waar ik klacht kan indienen tegen een medewerker in de Orange store? De manier hoe ze klanten behandelen is echt wel alles behalve professioneel. 

Ik ging naar de Orange store in SINT-NIKLAAS omdat mijn batterij van mijn gsm kapot is. Aangezien er op de website staat dat ik me naar de de winkel mag begeven en ze me daar zouden verder helpen, heb ik dat dus ook gedaan. Hier kreeg ik op een zeer arrogante toon het doodleuke antwoord “wij doen geen herstellingen”. Ze wou zo snel mogelijk van mij af en was hierbij zeer onvriendelijk. Toen ik zei dat het op de website nochtans staat.. zei ze doodleuk “ik weet waarover je het hebt maar je zult het verkeerd gelezen hebben, en nogmaals, wij doen geen herstellingen.” Toen ik vroeg wat ik dan moest doen stuurde ze me naar Apple. Ik wil wel vermelden dat ik bijna 7 jaar klant ben bij orange, deze gsm ook via jullie hebben gekocht en dan krijg je dit... 

 

Ik voelde me echt ontzettend slecht behandeld en ben terug naar de winkel gegaan omdat ik dit echt niet oke vond. Ik had de informatie vanop jullie website erbij genomen en wou dit aan de verkoopster laten zien. Ik heb haar gezegd dat ik niet graag als een dommerik behandeld wordt en verzocht haar om de website te hanteren zodat ze me de juiste informatie zou kunnen geven. Dit weigerde ze direct. 

Er werden collega’s bijgehaald. Ze deed alsof ik loog dat ze onvriendelijk was en lachte me me gewoon uit in mijn gezicht. SCHANDALIG! 

 

alvast bedankt; 

mvg, een zeer ontevreden klant


Ugh @Sarahxfoon,

Totem wordt droevig om dit te lezen. Je hebt inderdaad recht om je toestel in de shop terug te brengen zodat de shop medewerkers het terug naar de herstellingsdienst stuurt. Het wordt ook duidelijk vermeld op onze website.

Sorry hiervoor !

Totem herhaalt dat respect een basisregel is op Tribe. Elke triber mag zijn mening uiten, maar hou het altijd positief 🙂

Totem waakt op zijn tribe !

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

29 ANTWOORDEN 29
Anoniem
Aspirant scout

Een tijdje geleden via facebook en intalatie aangevraagt, alles doorgeven en digitaal getekent en ze gingen langs komen na 2 wekken wachten kwam niemand opdaagen, even gevelt en het bleek dat er totaal geen aanvraag werd aangevraagd, ok dan opnieuw een besteld en deze week gingen ze komen instaleren ook niets nu terug gebelt en weer zeggen ze dat er geen besteling werd geplaats!!!!!! En ben al klant sinds vorige jaar en ze vraagen weer opnieuw pas kopie enz.... das niet normaal zo iets !!!!!!! Ik verspul mijn tijd me zo een gedoe !!!!! En dan elk keer opnoeuw mijn gegevens doorgeven maar ben al klant !!!!! Wa is dat voor een bulsch.......

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Sarahxfoon  schreef:

Kan iemand me vertellen waar ik klacht kan indienen tegen een medewerker in de Orange store? De manier hoe ze klanten behandelen is echt wel alles behalve professioneel. 

Ik ging naar de Orange store in SINT-NIKLAAS omdat mijn batterij van mijn gsm kapot is. Aangezien er op de website staat dat ik me naar de de winkel mag begeven en ze me daar zouden verder helpen, heb ik dat dus ook gedaan. Hier kreeg ik op een zeer arrogante toon het doodleuke antwoord “wij doen geen herstellingen”. Ze wou zo snel mogelijk van mij af en was hierbij zeer onvriendelijk. Toen ik zei dat het op de website nochtans staat.. zei ze doodleuk “ik weet waarover je het hebt maar je zult het verkeerd gelezen hebben, en nogmaals, wij doen geen herstellingen.” Toen ik vroeg wat ik dan moest doen stuurde ze me naar Apple. Ik wil wel vermelden dat ik bijna 7 jaar klant ben bij orange, deze gsm ook via jullie hebben gekocht en dan krijg je dit... 

 

Ik voelde me echt ontzettend slecht behandeld en ben terug naar de winkel gegaan omdat ik dit echt niet oke vond. Ik had de informatie vanop jullie website erbij genomen en wou dit aan de verkoopster laten zien. Ik heb haar gezegd dat ik niet graag als een dommerik behandeld wordt en verzocht haar om de website te hanteren zodat ze me de juiste informatie zou kunnen geven. Dit weigerde ze direct. 

Er werden collega’s bijgehaald. Ze deed alsof ik loog dat ze onvriendelijk was en lachte me me gewoon uit in mijn gezicht. SCHANDALIG! 

 

alvast bedankt; 

mvg, een zeer ontevreden klant


Ugh @Sarahxfoon,

Totem wordt droevig om dit te lezen. Je hebt inderdaad recht om je toestel in de shop terug te brengen zodat de shop medewerkers het terug naar de herstellingsdienst stuurt. Het wordt ook duidelijk vermeld op onze website.

Sorry hiervoor !

Totem herhaalt dat respect een basisregel is op Tribe. Elke triber mag zijn mening uiten, maar hou het altijd positief 🙂

Totem waakt op zijn tribe !

Totem

pboesmans
Aspirant verkenner

In Oostende orange shop is klantvriendelijkheid niet echt een sterk punt. Zitten ze daar op hun tandvlees of hebben ze geen zin meer. Als dat de klantendienst v Orange zou moeten zijn, dan zit het er echt niet goed. Een GSM waarvoor maandelijks wordt afbetaald inclusief verzekering is na twee maanden nog niet terug. Blijkbaar een heel verhaal waarvoor wij een antwoord verwachten door dat ze ons moeten terug bellen als ze dan echt weten en snappen wat er tssn hersteldienst (niet Orange zelf) en Orange a d hand is, De klant krijgt hierover weinig of geen uitleg en moet het eigenlijk zelf maar uitzoeken. Als Orange daarvoor de centen optrekt is het toch aan Orange om voor een oplossing te zorgen die transparant is vd klant. Een vervangtoestel hetgeen voor zover ik weet in andere winkels wordt bezorgd zou hier ook op zijn plaats zijn. De simkaart hebben ze blijkbaar ook mee. Nu willen wij onze kleindochter voor haar verjaardag verrassen met een Club Brugge match. Wij geraken er niet binnen om ze in te schrijven o.w.v. two factor authentication. Orange heeft dus ook de digitale identiteit van een kind van veertien jaar geblokkeerd gedurende meer dan twee maanden en ze weten blijkbaar niet wat daarmee aan moet. Klacht werd neergelegd via facturatiedient dossier nr 59642313 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Dankuwel @Totem om hier definitief uitsluitsel te geven om de discussie echt te kunnen afsluiten. 👍

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen