Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-05-20 21h20
Antwoorden: 29 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Kan iemand me vertellen waar ik klacht kan indienen tegen een medewerker in de Orange store? De manier hoe ze klanten behandelen is echt wel alles behalve professioneel.
Ik ging naar de Orange store in SINT-NIKLAAS omdat mijn batterij van mijn gsm kapot is. Aangezien er op de website staat dat ik me naar de de winkel mag begeven en ze me daar zouden verder helpen, heb ik dat dus ook gedaan. Hier kreeg ik op een zeer arrogante toon het doodleuke antwoord “wij doen geen herstellingen”. Ze wou zo snel mogelijk van mij af en was hierbij zeer onvriendelijk. Toen ik zei dat het op de website nochtans staat.. zei ze doodleuk “ik weet waarover je het hebt maar je zult het verkeerd gelezen hebben, en nogmaals, wij doen geen herstellingen.” Toen ik vroeg wat ik dan moest doen stuurde ze me naar Apple. Ik wil wel vermelden dat ik bijna 7 jaar klant ben bij orange, deze gsm ook via jullie hebben gekocht en dan krijg je dit...
Ik voelde me echt ontzettend slecht behandeld en ben terug naar de winkel gegaan omdat ik dit echt niet oke vond. Ik had de informatie vanop jullie website erbij genomen en wou dit aan de verkoopster laten zien. Ik heb haar gezegd dat ik niet graag als een dommerik behandeld wordt en verzocht haar om de website te hanteren zodat ze me de juiste informatie zou kunnen geven. Dit weigerde ze direct.
Er werden collega’s bijgehaald. Ze deed alsof ik loog dat ze onvriendelijk was en lachte me me gewoon uit in mijn gezicht. SCHANDALIG!
alvast bedankt;
mvg, een zeer ontevreden klant
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Sarahxfoon dat klinkt als een zeer onaangenaam bezoek en dat kan zeker niet gebeuren. Ik kan je als advies geven om dit via het Webcare team door te geven ( Messenger of Twitter ) Geef daarin alle informatie je hier ook net hebt gegeven en dan zullen ze er voor zorgen dat het op de juiste dienst terecht komt. Die dienst zullen dit dan voor je oplossen en de benodigde stappen / maatregelen treffen.
Hopelijk kan je probleem als nog opgelost worden met je Iphone door een herstelling.
@Sarahxfoon schreef:
Kan iemand me vertellen waar ik klacht kan indienen tegen een medewerker in de Orange store? De manier hoe ze klanten behandelen is echt wel alles behalve professioneel.
Ik ging naar de Orange store in SINT-NIKLAAS omdat mijn batterij van mijn gsm kapot is. Aangezien er op de website staat dat ik me naar de de winkel mag begeven en ze me daar zouden verder helpen, heb ik dat dus ook gedaan. Hier kreeg ik op een zeer arrogante toon het doodleuke antwoord “wij doen geen herstellingen”. Ze wou zo snel mogelijk van mij af en was hierbij zeer onvriendelijk. Toen ik zei dat het op de website nochtans staat.. zei ze doodleuk “ik weet waarover je het hebt maar je zult het verkeerd gelezen hebben, en nogmaals, wij doen geen herstellingen.” Toen ik vroeg wat ik dan moest doen stuurde ze me naar Apple. Ik wil wel vermelden dat ik bijna 7 jaar klant ben bij orange, deze gsm ook via jullie hebben gekocht en dan krijg je dit...
Ik voelde me echt ontzettend slecht behandeld en ben terug naar de winkel gegaan omdat ik dit echt niet oke vond. Ik had de informatie vanop jullie website erbij genomen en wou dit aan de verkoopster laten zien. Ik heb haar gezegd dat ik niet graag als een dommerik behandeld wordt en verzocht haar om de website te hanteren zodat ze me de juiste informatie zou kunnen geven. Dit weigerde ze direct.
Er werden collega’s bijgehaald. Ze deed alsof ik loog dat ze onvriendelijk was en lachte me me gewoon uit in mijn gezicht. SCHANDALIG!
alvast bedankt;
mvg, een zeer ontevreden klant
Ugh @Sarahxfoon,
Totem wordt droevig om dit te lezen. Je hebt inderdaad recht om je toestel in de shop terug te brengen zodat de shop medewerkers het terug naar de herstellingsdienst stuurt. Het wordt ook duidelijk vermeld op onze website.
Sorry hiervoor !
Totem herhaalt dat respect een basisregel is op Tribe. Elke triber mag zijn mening uiten, maar hou het altijd positief 🙂
Totem waakt op zijn tribe !
Totem
Als TS schrijft dat ze naar Apple verwezen wordt, dan heeft zij het enig correct mogelijke antwoord gekregen. Wat is dan het probleem? En zij moet inderdaad met Orange contact opnemen bij iPhone problemen. Ze heeft die iPhone niet bij Apple gekocht maar wel bij Orange. In mijn ogen is alles correct verlopen. Maar zoals zo vaak het geval is willen klanten enkel horen wat ze graag horen, namelijk dat Orange die herstelling ging uitvoeren.
Met wat je net schreef ben ik helemaal akkoord. Het ging mij om uw laatste twee zinnetjes in uw eerste antwoord. U was er niet bij. U veronderstelt dat het zo gelopen is. En dat is hetgeen ik aankaartte: uw "goed bezig". U heeft de kennis niet om die "beschuldiging" te uiten.
Dat "goed bezig" ging erover dat TS een klacht wil indienen tegen iemand die een correct antwoord gaf. Ik was er niet bij maar van de kant van de medewerker weten we ook niet hoe een en ander verlopen is.
Nogmaals, en dit is het laatste wat ik hier nog aan ga toevoegen, het gaat hem op de manier waarop er werd gehandeld. Niet dat ze me niet konden verder helpen want daar heb ik alle begrip voor.
Groeten, Sarah
Nogmaals, wij horen maar 1 klok luiden.