Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-05-20 21h20
Antwoorden: 29 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Kan iemand me vertellen waar ik klacht kan indienen tegen een medewerker in de Orange store? De manier hoe ze klanten behandelen is echt wel alles behalve professioneel.
Ik ging naar de Orange store in SINT-NIKLAAS omdat mijn batterij van mijn gsm kapot is. Aangezien er op de website staat dat ik me naar de de winkel mag begeven en ze me daar zouden verder helpen, heb ik dat dus ook gedaan. Hier kreeg ik op een zeer arrogante toon het doodleuke antwoord “wij doen geen herstellingen”. Ze wou zo snel mogelijk van mij af en was hierbij zeer onvriendelijk. Toen ik zei dat het op de website nochtans staat.. zei ze doodleuk “ik weet waarover je het hebt maar je zult het verkeerd gelezen hebben, en nogmaals, wij doen geen herstellingen.” Toen ik vroeg wat ik dan moest doen stuurde ze me naar Apple. Ik wil wel vermelden dat ik bijna 7 jaar klant ben bij orange, deze gsm ook via jullie hebben gekocht en dan krijg je dit...
Ik voelde me echt ontzettend slecht behandeld en ben terug naar de winkel gegaan omdat ik dit echt niet oke vond. Ik had de informatie vanop jullie website erbij genomen en wou dit aan de verkoopster laten zien. Ik heb haar gezegd dat ik niet graag als een dommerik behandeld wordt en verzocht haar om de website te hanteren zodat ze me de juiste informatie zou kunnen geven. Dit weigerde ze direct.
Er werden collega’s bijgehaald. Ze deed alsof ik loog dat ze onvriendelijk was en lachte me me gewoon uit in mijn gezicht. SCHANDALIG!
alvast bedankt;
mvg, een zeer ontevreden klant
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Sarahxfoon dat klinkt als een zeer onaangenaam bezoek en dat kan zeker niet gebeuren. Ik kan je als advies geven om dit via het Webcare team door te geven ( Messenger of Twitter ) Geef daarin alle informatie je hier ook net hebt gegeven en dan zullen ze er voor zorgen dat het op de juiste dienst terecht komt. Die dienst zullen dit dan voor je oplossen en de benodigde stappen / maatregelen treffen.
Hopelijk kan je probleem als nog opgelost worden met je Iphone door een herstelling.
@Sarahxfoon schreef:
Kan iemand me vertellen waar ik klacht kan indienen tegen een medewerker in de Orange store? De manier hoe ze klanten behandelen is echt wel alles behalve professioneel.
Ik ging naar de Orange store in SINT-NIKLAAS omdat mijn batterij van mijn gsm kapot is. Aangezien er op de website staat dat ik me naar de de winkel mag begeven en ze me daar zouden verder helpen, heb ik dat dus ook gedaan. Hier kreeg ik op een zeer arrogante toon het doodleuke antwoord “wij doen geen herstellingen”. Ze wou zo snel mogelijk van mij af en was hierbij zeer onvriendelijk. Toen ik zei dat het op de website nochtans staat.. zei ze doodleuk “ik weet waarover je het hebt maar je zult het verkeerd gelezen hebben, en nogmaals, wij doen geen herstellingen.” Toen ik vroeg wat ik dan moest doen stuurde ze me naar Apple. Ik wil wel vermelden dat ik bijna 7 jaar klant ben bij orange, deze gsm ook via jullie hebben gekocht en dan krijg je dit...
Ik voelde me echt ontzettend slecht behandeld en ben terug naar de winkel gegaan omdat ik dit echt niet oke vond. Ik had de informatie vanop jullie website erbij genomen en wou dit aan de verkoopster laten zien. Ik heb haar gezegd dat ik niet graag als een dommerik behandeld wordt en verzocht haar om de website te hanteren zodat ze me de juiste informatie zou kunnen geven. Dit weigerde ze direct.
Er werden collega’s bijgehaald. Ze deed alsof ik loog dat ze onvriendelijk was en lachte me me gewoon uit in mijn gezicht. SCHANDALIG!
alvast bedankt;
mvg, een zeer ontevreden klant
Ugh @Sarahxfoon,
Totem wordt droevig om dit te lezen. Je hebt inderdaad recht om je toestel in de shop terug te brengen zodat de shop medewerkers het terug naar de herstellingsdienst stuurt. Het wordt ook duidelijk vermeld op onze website.
Sorry hiervoor !
Totem herhaalt dat respect een basisregel is op Tribe. Elke triber mag zijn mening uiten, maar hou het altijd positief 🙂
Totem waakt op zijn tribe !
Totem
Hoe was jouw gedrag tegenover de medewerker? Want uit ervaring weet ik dat klanten nogal makkelijk het woordje "klacht" in de mond nemen om hun eigen boertig gedrag goed te praten. Voor hetzelfde geld heb je die winkel op stelten gezet maar een medaille heeft 2 zijden. Het gebeurt maar al te vaak dat klanten een klacht willen indienen omdat ze niet krijgen waar ze denken recht op te hebben.
Ik werk zelf met klanten dus ik weet hoe het is om met klanten te werken.
Ik was heel vriendelijk en erg van mijn melk om eerlijk te zijn. Me behandelen of ik een dommerik ben, daar ga ik alles behalve mee akkoord.
Groetjes
Ik zou graag de medewerker eens aan het woord willen zien. Ik werk dagelijks met klanten en klanten DENKEN altijd dat ze gelijk hebben. Tot je ze op de voorwaarden van hun contract wijst, dan zingen ze al snel een toontje lager. Klanten kennen zo goed als nooit de voorwaarden van hun contracten en gaan er dan maar van uit dat ze recht hebben op van alles en nog wat, gewoon omdat het hen goed uitkomt. Enne... het betreft een iPhone? Dan heeft die medewerker het correcte antwoord gegeven. Orange doet geen herstellingen aan iPhone, geen enkel bedrijf trouwens. Alle Apple toestellen (Macintosh, iPad, iPhone,...) worden altijd opgestuurd naar een Apple repair center. Tot zover uw kennis van uw eigen iPhone. Je wilt eigenlijk klacht indienen tegen iemand die jou een correct antwoord heeft gegeven. Goed bezig.
U bent gefrustreerd precies?
Het heeft geen belang hoeveel kennis ik heb van Iphone, het is aan de verkoper toch om mij deze kennis bij te brengen denk ik dan? Wanneer mijn batterij kapot is, en er op de website staat dat wanneer mijn gsm kapot is, ik me tot de winkel moet wenden, doe ik dit.
Wanneer dit dan niet kan om één of andere reden geen enkel probleem, maar het gaat hem om de manier WAAROP dit gecommuniceerd wordt naar de klanten toe.
Groetjes, Sarah
Met 95% van uw post heb ik geen probleem. De laatste twee zinnen echter, daar gaat u uit van uw eigen ervaringen met "ambetante" klanten terwijl u in het geval van @Sarahxfoon er niet bij was. U maakte dus een veronderstelling en heeft gebaseerd daarop uw allerlaatste zinnetje geschreven.
Dat vind ik persoonlijk erover. U heeft niet de kennis om die uitspraak te doen. Ik ook niet. Mijn persoonlijke mening is dat een "sorry" van uwentwege hier wel op zijn plaats is. Zelfs al zou het gelopen zijn zoals u veronderstelt dat het gelopen is. Noch u noch ik kunnen dat weten.
Gewoon om het hier netjes en vriendelijk positief te houden. Tribe is een plaats waar Orange klanten elkaar helpen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |