annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klacht : shop medewerker !

Topic gestart op: 17-05-20 21h20

Antwoorden: 29 antwoorden

Sarahxfoon
Gewaardeerd verkenner

Klacht : shop medewerker !

OPGELOST

Kan iemand me vertellen waar ik klacht kan indienen tegen een medewerker in de Orange store? De manier hoe ze klanten behandelen is echt wel alles behalve professioneel. 

Ik ging naar de Orange store in SINT-NIKLAAS omdat mijn batterij van mijn gsm kapot is. Aangezien er op de website staat dat ik me naar de de winkel mag begeven en ze me daar zouden verder helpen, heb ik dat dus ook gedaan. Hier kreeg ik op een zeer arrogante toon het doodleuke antwoord “wij doen geen herstellingen”. Ze wou zo snel mogelijk van mij af en was hierbij zeer onvriendelijk. Toen ik zei dat het op de website nochtans staat.. zei ze doodleuk “ik weet waarover je het hebt maar je zult het verkeerd gelezen hebben, en nogmaals, wij doen geen herstellingen.” Toen ik vroeg wat ik dan moest doen stuurde ze me naar Apple. Ik wil wel vermelden dat ik bijna 7 jaar klant ben bij orange, deze gsm ook via jullie hebben gekocht en dan krijg je dit... 

 

Ik voelde me echt ontzettend slecht behandeld en ben terug naar de winkel gegaan omdat ik dit echt niet oke vond. Ik had de informatie vanop jullie website erbij genomen en wou dit aan de verkoopster laten zien. Ik heb haar gezegd dat ik niet graag als een dommerik behandeld wordt en verzocht haar om de website te hanteren zodat ze me de juiste informatie zou kunnen geven. Dit weigerde ze direct. 

Er werden collega’s bijgehaald. Ze deed alsof ik loog dat ze onvriendelijk was en lachte me me gewoon uit in mijn gezicht. SCHANDALIG! 

 

alvast bedankt; 

mvg, een zeer ontevreden klant

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Sarahxfoon  dat klinkt als een zeer onaangenaam bezoek en dat kan zeker niet gebeuren. Ik kan je als advies geven om dit via het Webcare team door te geven ( Messenger of Twitter ) Geef daarin alle informatie je hier ook net hebt gegeven en dan zullen ze er voor zorgen dat het op de juiste dienst terecht komt. Die dienst zullen dit dan voor je oplossen en de benodigde stappen / maatregelen treffen. 

Hopelijk kan je probleem als nog opgelost worden met je Iphone door een herstelling. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Sarahxfoon  schreef:

Kan iemand me vertellen waar ik klacht kan indienen tegen een medewerker in de Orange store? De manier hoe ze klanten behandelen is echt wel alles behalve professioneel. 

Ik ging naar de Orange store in SINT-NIKLAAS omdat mijn batterij van mijn gsm kapot is. Aangezien er op de website staat dat ik me naar de de winkel mag begeven en ze me daar zouden verder helpen, heb ik dat dus ook gedaan. Hier kreeg ik op een zeer arrogante toon het doodleuke antwoord “wij doen geen herstellingen”. Ze wou zo snel mogelijk van mij af en was hierbij zeer onvriendelijk. Toen ik zei dat het op de website nochtans staat.. zei ze doodleuk “ik weet waarover je het hebt maar je zult het verkeerd gelezen hebben, en nogmaals, wij doen geen herstellingen.” Toen ik vroeg wat ik dan moest doen stuurde ze me naar Apple. Ik wil wel vermelden dat ik bijna 7 jaar klant ben bij orange, deze gsm ook via jullie hebben gekocht en dan krijg je dit... 

 

Ik voelde me echt ontzettend slecht behandeld en ben terug naar de winkel gegaan omdat ik dit echt niet oke vond. Ik had de informatie vanop jullie website erbij genomen en wou dit aan de verkoopster laten zien. Ik heb haar gezegd dat ik niet graag als een dommerik behandeld wordt en verzocht haar om de website te hanteren zodat ze me de juiste informatie zou kunnen geven. Dit weigerde ze direct. 

Er werden collega’s bijgehaald. Ze deed alsof ik loog dat ze onvriendelijk was en lachte me me gewoon uit in mijn gezicht. SCHANDALIG! 

 

alvast bedankt; 

mvg, een zeer ontevreden klant


Ugh @Sarahxfoon,

Totem wordt droevig om dit te lezen. Je hebt inderdaad recht om je toestel in de shop terug te brengen zodat de shop medewerkers het terug naar de herstellingsdienst stuurt. Het wordt ook duidelijk vermeld op onze website.

Sorry hiervoor !

Totem herhaalt dat respect een basisregel is op Tribe. Elke triber mag zijn mening uiten, maar hou het altijd positief 🙂

Totem waakt op zijn tribe !

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

29 ANTWOORDEN 29
Cdt24801
Wijze
Wijze


@JackDaniels  schreef:

Nogmaals, wij horen maar 1 klok luiden. 


Dat is correct maar hetgeen u deed is de andere klok erbij "verzinnen" want niemand van ons hier weet wat en hoe de "andere klok" gedaan of gezegd heeft.

Dan moet je op de vlakte blijven en neutraal antwoorden.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


JackDaniels
Gewaardeerd verkenner

Het is wel makkelijk zo, beschuldigingen uiten en een klacht indienen tegen iemand die zich niet kan verweren.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@JackDaniels 

En wat als het inderdaad gebeurd is zoals @Sarahxfoon vermeld heeft? U gaat in de "tegenaanval" ook zonder de andere klok te kennen. Gebaseerd op uw eigen slechte ervaringen met "onbeschofte" klanten.

Je mag best die vragen stellen. Je mag best twijfel zaaien, allemaal geen probleem. Maar je mag niet "beschuldigen" zonder alle feiten te kennen.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


JackDaniels
Gewaardeerd verkenner

Wat als, wat als... We gaan ons niet bezighouden met hypothetische vragen, toch? In elk geval is TS al wat gemilderd in haar laatste bericht. Ze heeft er zich bij neergelegd dat Orange haar niet kan helpen, het gaat hem enkel nog over de manier waarop zoals ze zelf schrijft. Eerst een volledig epistel om haar frustraties te uiten om 2 pagina's verder al uit een heel ander vaatje te tappen. Dat roept vragen op bij mij.

En nog iets: als je absoluut een iPhone wil, dan mag redelijkerwijze aangenomen worden dat je als klant weet dat uitsluitend ARC aan Apple toestellen mag werken. Volgens mij weet niemand dat hier.  Ik ga met mijn VW Touran toch ook niet naar een Mercedes garage voor onderhoud en herstellingen? 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@JackDaniels 

Geen hypothetische vragen .... OK .... Wat was uw eerste ding? Oh ja, "hoe was uw houding tegenover de bediende?" en meteen daarop heb je dat zelf ingevuld, gebaseerd op uw eigen slechte ervaringen met klanten.

De rest is geschiedenis....

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen