annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klantendienst mailen

Topic gestart op: 12-08-20 19h58

Antwoorden: 14 antwoorden

Sirene
Gewaardeerd verkenner

Klantendienst mailen

Heeft iemand een bruikbaar mailadres voor de klantendienst. Gek wordt ik van die site waar je alleen een telefoon kan vinden welke klantendienst kan je nu niet mailen ??

Labels (1)
0 pluimen
14 ANTWOORDEN 14
Sirene
Gewaardeerd verkenner

Spoiler
Ik wil niet bellen en in wachrijen gezet worden. Daar heb ik geen tijd voor. Wel wil ik asap weten wat er uitgespookt wordt aan verbruik met mijn gsm waar 35 euro extra aangerekend wordt aan mobiel verbruik zonder dat daar iets van verklaring achter zit qua gebruik. Als ik geen zinnige klantendienst kan bereiken dan daar elke keer een half u voor aan de lijn hangen dan moet ik mss toch maar schakelen naar een normaal bedrijf met een mailadres. 
0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Sirene  goedemorgen,

welkom hier op de Tribe, wij zien liever die Spoiler berichten hier

niet verschijnen ook wij gebruiken onze tijd goed als het kan.

Toch zal je via die weg moeten gaan en dat is niet alleen bij

Orange maar bij iedere provider.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Je zult het kunnen vinden op je gedetailleerde factuur @Sirene Deze vind je in je klantenzone of in My Orange

patrick2
Wijze
Wijze

@Gregory  op de gedetaileerde factuur staat geen email adres. Heb net even gekeken maar niks gevonden. 

@Sirene  Orange heeft er voor gekozen om telefonisch of via Messenger of Twitter bereikbaar te zijn dus kan je die weg kiezen. Wij kunnen er ook niks aan doen wij zijn ook gewoon klant hier. We geven enkel advies en meer doen we ook niet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Ach ja, ik bedoelde om het detail van die 35 EUR te vinden @patrick2 

Leden met de meeste pluimen