Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-10-19 22h08
Antwoorden: 1 antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Totem heb gemerkt dat er een en het ander veranderd is in de klantenzone maar niet naar tevredenheid. In ' mijn profiel ' kan men een aantal aanpassing doen maar belangrijke dingen ontbreken.
Men kan aanpassen het woon adres en facturatie gegevens maar daar komt het , je kan niet aanpassen hoe men de factuur wil ontvangen. Heel moeilijk is het niet om deze functie actief te maken in de klantenzone dus zou aangenaam zijn om de optie erbij te zetten dat men kan kiezen voor de factuur per post en per email te ontvangen. Bij Proximus en Telenet kan men dit gebruiken maar niet bij Orange. ' Zit het scheef dan trekken wij het recht ' ??????
Opgelost! Ga naar de oplossing.