Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-03-25 20h24
Antwoorden: 2 antwoorden
Vorige week donderdag zijn ze Orange internet + tv komen aansluiten (yay!)
Kort er na kon ik op de klantenzone al gaan kijken, echter paar uurtjes later aanhoudend probleem.
Ik heb (nog geen orange nummer) heb nu een abbonement genomen, met simkaart overdracht, aan 99 euro met een GSM, dus nog even wachten daar op.
The website that you're trying to reach is having technical difficulties and is currently unavailable.
We are aware of the issue and are working hard to fix it. Thank you for your patience.
Of ik nu probeer in te loggen met gebruikersnaam, of its me (alles is geactiveerd gewest) want ben er op geweest. Maakt niet uit deze error, tal van andere apparaten geprobeerd, alsook niet op de wife, andere wifin, mobiele gegevens, andere toestellen van andere personen.. Niets werkt.
Iemand enig idee naar de oplossing aub?
Op de klantendienst, waren ze nu niet bepaald behulpzaam of vriendelijk. 😞
Alvast bedankt!
Ben kort er na op de klantenzone terecht gekunnen, heb deze geregistreerd enzo met mijn internet nummer.
Echter kort er na, krijg ik deze melding dus staat los van de my orange app, het betreft eht de klantenzone online, voor beheer van diensten, tv, internet, facturen etc..
@wimjbe een goedemorgen,
Om toegang te krijgen tot de Klantenzone moet u eerst op de registratiepagina uw gsm-nummer invullen.
Kort daarna ontvangt u een sms met een code om uw inschrijving te bevestigen.
Opgelet: als uw werkgever uw factuur helemaal betaalt, kan u niet in de Klantenzone.
Dus even geduld zou ik zeggen.
Succes.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
12 | |
3 | |
3 | |
3 | |
2 |