annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klantenzone

Topic gestart op: 04-03-25 20h24

Antwoorden: 6 antwoorden

wimjbe
Aspirant verkenner

Klantenzone

Vorige week donderdag zijn ze Orange internet + tv komen aansluiten (yay!)
Kort er na kon ik op de klantenzone al gaan kijken, echter paar uurtjes later aanhoudend probleem.
Ik heb (nog geen orange nummer) heb nu een abbonement genomen, met simkaart overdracht, aan 99 euro met een GSM, dus nog even wachten daar op.

Temporarily Unavailable

The website that you're trying to reach is having technical difficulties and is currently unavailable.

We are aware of the issue and are working hard to fix it. Thank you for your patience.

 

Of ik nu probeer in te loggen met gebruikersnaam, of its me (alles is geactiveerd gewest) want ben er op geweest. Maakt niet uit deze error, tal van andere apparaten geprobeerd, alsook niet op de wife, andere wifin, mobiele gegevens, andere toestellen van andere personen.. Niets werkt.

Iemand enig idee naar de oplossing aub?
Op de klantendienst, waren ze nu niet bepaald behulpzaam of vriendelijk. 😞

 

Alvast bedankt!

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
pau1
Ervaren verkenner

Hoi hoi!

Het lijkt op een probleem bij Orange zelf. Probeer:

- Cache en cookies wissen, andere browser of de Orange-app gebruiken.

- Wachten en later opnieuw proberen (kan een storing zijn).

- Contact opnemen via social media (ze reageren daar vaak sneller).

Aangezien het op meerdere apparaten niet werkt, ligt het waarschijnlijk niet aan jou.

Ik hoop dat het lukt! fijne avond nog!

0 pluimen
Hasan91
Ervaren verkenner

Om toegang te krijgen tot de Klantenzone moet u eerst op de registratiepagina uw gsm-nummer invullen. 

 

Kort daarna ontvangt u een sms met een code om uw inschrijving te bevestigen.

 

Opgelet: als uw werkgever uw factuur helemaal betaalt, kan u niet in de Klantenzone.

 

Dus even geduld zou ik zeggen.

 

Succes.

0 pluimen
Parshift
Ervaren verkenner

Ik heb geen Orange nummer, enkel internet. De originele poster had op het moment van schrijven ook geen Orange nummer.

Ik heb in de plaats een email gekregen om mij in te schrijven op de klantenzone, en dat inschrijven is ook allemaal gelukt.

Alleen inloggen wil na 2 weken nog steeds niet werken, telkens weer dezelfde foutmelding. Vervelend...

0 pluimen
Parshift
Ervaren verkenner

Ik heb hetzelfde probleem. Opnieuw klant sinds vorige week, maar de klantenzone blijft aangeven 'temporarily unavailable, having technical difficulties'.

Kan iemand eens bevestigen dat dit een algemeen probleem is, of hebben enkel wij hier nu last van?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen