Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-04-25 14h45
Antwoorden: 6 antwoorden
Wij zijn SOHO klant.
We hebben Internet op twee locaties en 5 mobiele telefoons.
Jammer genoeg is het na een maand nog steeds niet mogelijk om onze telefoons en facturen te zien in de klantenzone.
Wij zien enkel het internet van onze hoofdlocatie in onze klantenzone.
Ik heb al meer dan een uur aan de telefoon gewacht op geen antwoord dus ik hoop via deze weg met minder frustratie een antwoord te krijgen.
Niet de beste nieuwe klantenervaring. Het klantenportaal van Telenet stelt niet veel voor maar dat van Orange is op dit ogenblik nog zwakker.
Heb je de app al geïnstalleerd
Ja. Daar zie ik alleen mijn eigen mobiel nummer plus de laatste factuur van al de mobiele nummers.
Is dus ook verre van alles.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
4 | |
3 | |
2 | |
2 |