Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-07-21 23h27
Antwoorden: 3 antwoorden
Ik heb al meerdere malen de behoefte gehad om in te loggen op m'n klantenzone, maar dit lukt nooit. Al alle mogelijke wachtwoorden geprobeerd of via de app met m'n nr, niks werkt.
Ondertussen heb ik al verschillende probleempjes : mailadres moet aangepast worden, ik wil m'n facturen zien en ik wil betaalwijze aanpassen.
Maar ik kan geen enkele van deze aanpassingen doen als ik niet in de klantenzone geraak.
En bellen naar de klantendienst is nog een grotere ramp...
Hallo,
ik dmek dat je toch nog eens naar de klantendienst belt, die kunnen je wel beter helpen en zoeken wat het probleem is.
Al eens geprobeerd met ItsMe @Kattje ?
Dit gebruik ik altijd
Verder kun je in My Orange je 6 laatste facturen zien. De samenvatting en de gedetailleerde facturen kun je zien.
Als je een factuur open hebt kun je die doorsturen naar je mail, whatsapp, etc
Heb je al geprobeerd een persoonlijke login aan te maken ?
Welke foutmeldingen krijg je als je die aanmaakt ?
Met iets meer informatie kunnen we wat gerichter antwoorden.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
13 | |
6 | |
4 | |
2 | |
2 |